Project of Entry on Czech Market for Company OKIN

DSpace Repository

Language: English čeština 

Project of Entry on Czech Market for Company OKIN

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Ernotte, Jerome
dc.date.accessioned 2013-10-04T11:10:40Z
dc.date.available 2013-10-04T11:10:40Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19567
dc.description.abstract Společnost předpokládá posun na druhou úroveň a hledá velkou příležitost, jak rozšířit své aktivity v zahraničí.Cílem této práce je nabídnout projekt penetrace pro Českou republiku a zvláště pro experimentální project v regionu Zlín. Projekt České republiky je momentálně nazýván OKIN jako přesmyčka názvu Nico.Známka se použije i pro prodejní místa, název "Barakafrit" se zde bude používat, aby odpovídal jeho belgické výslovnosti. Jméno Barakafrit je subjekt pro registrovaní ochranné známky společnosti v budoucnosti. Diplomová práce vám prvně představí některé teoretické koncepty o řízení, in-korporace a franchising. Druhá část pak vysvětlí prostředí podnikání na českém území. Konečná práce bude definovat projekt penetrace v České republice a identifikovat klíčové faktory a činnosti pro splnění úspěchu zvláště ve městě Zlín. cs
dc.format 108 cs
dc.format.extent 4728963 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: Vnější faktory cs
dc.subject jejich proniknutí na trh a franchisingové sítě cs
dc.subject právní rámec cs
dc.subject průzkum trhu cs
dc.subject povodi cs
dc.subject zákaznické preference cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject projekt pro zavádění cs
dc.subject balanced scored card cs
dc.subject rizika řízení cs
dc.subject náklady plánování cs
dc.subject Keywords: External factors en
dc.subject Market penetration en
dc.subject Franchise network en
dc.subject Legal Background en
dc.subject Market research en
dc.subject catchment area en
dc.subject Customer preferences en
dc.subject Marketing mix en
dc.subject project implemen-tation en
dc.subject balanced scored card en
dc.subject Risks control en
dc.subject Costs planning en
dc.title Project of Entry on Czech Market for Company OKIN cs
dc.title.alternative Project of Entry on Czech Market for Company OKIN en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2012-05-30
dc.description.abstract-translated The purpose of this thesis is to offer a project of entry for the Czech Republic and more particularly for an experimental project in the Region of Zlín. The Czech Project is mo-mentarily called Okin as an anagram to Nico. A trademark shall also be used for the sales points, the name ?Barakafrit? will be used here to correspond to its Belgian pronunciation. The name Barakafrit is subject to be registered trademark in the future. The paper will introduce you first to some theoretical concepts about management, incor-poration and franchising. The second part will then explain the environment of doing busi-ness in the Czech Republic. At last the thesis will define a project of penetration in the e Czech Republic and identify the key factors and activities to meet success in the city of Zlín particularly. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24426
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
ernotte_2012_dp.pdf 4.509Mb PDF View/Open
ernotte_2012_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open
ernotte_2012_op.doc 45Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account