Project of Entry on Czech Market for Company OKIN
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Ernotte, Jerome
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T11:10:40Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T11:10:40Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19567
|
|
dc.description.abstract |
Společnost předpokládá posun na druhou úroveň a hledá velkou příležitost, jak rozšířit své aktivity v zahraničí.Cílem této práce je nabídnout projekt penetrace pro Českou republiku a zvláště pro experimentální project v regionu Zlín. Projekt České republiky je momentálně nazýván OKIN jako přesmyčka názvu Nico.Známka se použije i pro prodejní místa, název "Barakafrit" se zde bude používat, aby odpovídal jeho belgické výslovnosti. Jméno Barakafrit je subjekt pro registrovaní ochranné známky společnosti v budoucnosti. Diplomová práce vám prvně představí některé teoretické koncepty o řízení, in-korporace a franchising. Druhá část pak vysvětlí prostředí podnikání na českém území. Konečná práce bude definovat projekt penetrace v České republice a identifikovat klíčové faktory a činnosti pro splnění úspěchu zvláště ve městě Zlín. |
cs |
dc.format |
108 |
cs |
dc.format.extent |
4728963 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Klíčová slova: Vnější faktory
|
cs |
dc.subject |
jejich proniknutí na trh a franchisingové sítě
|
cs |
dc.subject |
právní rámec
|
cs |
dc.subject |
průzkum trhu
|
cs |
dc.subject |
povodi
|
cs |
dc.subject |
zákaznické preference
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
projekt pro zavádění
|
cs |
dc.subject |
balanced scored card
|
cs |
dc.subject |
rizika řízení
|
cs |
dc.subject |
náklady plánování
|
cs |
dc.subject |
Keywords: External factors
|
en |
dc.subject |
Market penetration
|
en |
dc.subject |
Franchise network
|
en |
dc.subject |
Legal Background
|
en |
dc.subject |
Market research
|
en |
dc.subject |
catchment area
|
en |
dc.subject |
Customer preferences
|
en |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
project implemen-tation
|
en |
dc.subject |
balanced scored card
|
en |
dc.subject |
Risks control
|
en |
dc.subject |
Costs planning
|
en |
dc.title |
Project of Entry on Czech Market for Company OKIN |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Entry on Czech Market for Company OKIN |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2012-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of this thesis is to offer a project of entry for the Czech Republic and more particularly for an experimental project in the Region of Zlín. The Czech Project is mo-mentarily called Okin as an anagram to Nico. A trademark shall also be used for the sales points, the name ?Barakafrit? will be used here to correspond to its Belgian pronunciation. The name Barakafrit is subject to be registered trademark in the future. The paper will introduce you first to some theoretical concepts about management, incor-poration and franchising. The second part will then explain the environment of doing busi-ness in the Czech Republic. At last the thesis will define a project of penetration in the e Czech Republic and identify the key factors and activities to meet success in the city of Zlín particularly. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
24426
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account