Postavení bilingvního žáka ve školní třídě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hladík, Jakub
|
|
dc.contributor.author |
Roiková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T11:06:24Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T11:06:24Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19561
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce svým pojetím zachycuje postavení bilingvního žáka ve školní třídě, vymezuje jej v jeho identitě, vymezuje specifikum národnostně smíšené rodičovské výchovy a pedagogického přístupu k dvojjazyčným dětem. |
cs |
dc.format |
131 s. (37 538 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1660330 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Bilingvismus
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
rodič
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
pedagog
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
identita
|
cs |
dc.subject |
jazyk
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
Bilingualism
|
en |
dc.subject |
pupil
|
en |
dc.subject |
parent
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
upbringing
|
en |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
identity
|
en |
dc.subject |
language
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Postavení bilingvního žáka ve školní třídě |
cs |
dc.title.alternative |
Position of a Bilingual Pupil in the Classroom |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Andrysová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2012-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis shows the position of bilingual pupil in the classroom, defines it in his identity, defines the specific of ethnically mixed parenting and educational approach to bilingual children. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24936
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-04-24 |
|
local.subject |
žáci
|
cs |
local.subject |
smíšená manželství
|
cs |
local.subject |
learners
|
en |
local.subject |
intermarriage
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account