Webová prezentace neziskových subjektů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Webová prezentace neziskových subjektů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Lečbychová, Kristýna
dc.date.accessioned 2013-10-04T11:03:17Z
dc.date.available 2013-10-04T11:03:17Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19555
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá neziskovými organizacemi, konkrétně nadacemi a jejich webovými stránkami. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretická a praktická část. Teoretická část vychází z odborné literatury a definuje základní pojmy. Také vysvětluje pojem internetový marketing a zařazuje ho do systému marketingových komunikací. V praktické části analyzuje webové prezentace tří vybraných nadací z formálně-obsahového hlediska a výsledky poté porovnává s výsledky testování uživatelské použitelnosti, které je také prováděno v praktické časti této práce. Nakonec bakalářská práce obsahuje pár doporučení na zlepšení pro nejhůře hodnocený web. cs
dc.format 60 cs
dc.format.extent 2960283 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nadace cs
dc.subject webová prezentace cs
dc.subject formálně-obsahová analýza webu cs
dc.subject testování uživatelské použitelnosti cs
dc.subject foundation en
dc.subject website en
dc.subject formally-content analysis of website en
dc.subject usability testing en
dc.title Webová prezentace neziskových subjektů cs
dc.title.alternative Web Presentation of Non-profit Entities en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2012-05-23
dc.description.abstract-translated This barchelor thesis deals with non-profit organizations, especially foundations and their web sites. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical part. The theoretical part is based on the literature and defines basic concepts. It also explains the concept of internet marketing and puts it into the system of marketing communications. In practical part analyzes of the three selected web pages foundations of formal-content point of view and then compares the results with the results of usability testing, which is also carried out in the practical part of this thesis. Finally thesis contains some recommen-dations to improve the worst-rated site. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 25963
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-04


Files in this item

Files Size Format View
lečbychová_2012_bp.pdf 2.823Mb PDF View/Open
lečbychová_2012_vp.doc 148Kb Microsoft Word View/Open
lečbychová_2012_op.doc 150Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account