dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Lečbychová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T11:03:17Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T11:03:17Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19555
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá neziskovými organizacemi, konkrétně nadacemi a jejich webovými stránkami. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretická a praktická část. Teoretická část vychází z odborné literatury a definuje základní pojmy. Také vysvětluje pojem internetový marketing a zařazuje ho do systému marketingových komunikací. V praktické části analyzuje webové prezentace tří vybraných nadací z formálně-obsahového hlediska a výsledky poté porovnává s výsledky testování uživatelské použitelnosti, které je také prováděno v praktické časti této práce. Nakonec bakalářská práce obsahuje pár doporučení na zlepšení pro nejhůře hodnocený web. |
cs |
dc.format |
60 |
cs |
dc.format.extent |
2960283 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nadace
|
cs |
dc.subject |
webová prezentace
|
cs |
dc.subject |
formálně-obsahová analýza webu
|
cs |
dc.subject |
testování uživatelské použitelnosti
|
cs |
dc.subject |
foundation
|
en |
dc.subject |
website
|
en |
dc.subject |
formally-content analysis of website
|
en |
dc.subject |
usability testing
|
en |
dc.title |
Webová prezentace neziskových subjektů |
cs |
dc.title.alternative |
Web Presentation of Non-profit Entities |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2012-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This barchelor thesis deals with non-profit organizations, especially foundations and their web sites. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical part. The theoretical part is based on the literature and defines basic concepts. It also explains the concept of internet marketing and puts it into the system of marketing communications. In practical part analyzes of the three selected web pages foundations of formal-content point of view and then compares the results with the results of usability testing, which is also carried out in the practical part of this thesis. Finally thesis contains some recommen-dations to improve the worst-rated site. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
25963
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|