dc.contributor.advisor |
Vysekalová, Jitka
|
|
dc.contributor.author |
Jiroušková, Olga
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T10:59:19Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T10:59:19Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19551
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na téma psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu. Teoretická část se zabývá osobností spotřebitele, rozhodovacím procesem, spotřebitelským chováním a dalšími pojmy, které souvisí s tématem. Praktická části se pak zabývám segmentem nealkoholických nápojů, konkrétně značkou Kofola. V rámci psychologické explorace analyzuji dvě cílové skupiny pomocí hloubkových rozhovorů. Díky této analýze zjišťuji rozdíly postojů a spotřebního chování dvou cílových skupin v souvislosti se značkou Kofola. Na základě zjištění pak v projektové části navrhuji konkrétní komunikaci cílenou na dvě vybrané cílové skupiny. |
cs |
dc.format |
75 s. |
cs |
dc.format.extent |
6809964 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
osobnost spotřebitele
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
rozhodovací proces
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
Kofola
|
cs |
dc.subject |
Consumer
|
en |
dc.subject |
Personality of he consumer
|
en |
dc.subject |
Shopping behaviour
|
en |
dc.subject |
Decision?making process
|
en |
dc.subject |
Target group
|
en |
dc.subject |
Brand
|
en |
dc.subject |
Kofola
|
en |
dc.title |
Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu |
cs |
dc.title.alternative |
Psychological Mechanisms of Consumers' Decision-making Process |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2012-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on the psychological mechanisms of decision-making process when purchasing. The theoretical part deals with the personality of consumer, decision-making process, consumer behaviour and other terms related to this topic. The practical part is focused on non-alcoholic drinks segment, specifically the brand Kofola. The psychological exploration analyzes two target groups with using in-depth interviews. This analysis identifies the differences of consumer attitudes and behaviour of this two selected target groups. Based on analysis results I suggest specific communication for Kofola brand for this two target groups. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26176
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-04-20 |
|