dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Ovesná, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T10:17:14Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T10:17:14Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19532
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce na téma ?Marketingová strategie kurýrní služby? má za cíl analyzovat současné postavení společnosti MESSENGER a.s. na trhu městských kurýrních služeb pomocí SWOT analýzy. Důvodem výběru tohoto tématu je současná situace na trhu kurýr-ních služeb s ohledem na vývoj vnějšího prostředí, zejména ekonomickou krizi a konku-renci. Práce je v teoretické části zaměřená na strategické plánování podniku a jeho základní prv-ky. Vychází z dostupné odborné literatury s ohledem na pojetí dané problematiky jednotli-vými autory. Praktická část je primárně zaměřená na kurýrní službu MESSENGER a.s., její vize, mise, cíle, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí. Výstupem je SWOT analýza společnosti MESSENGER a.s. a z ní plynoucí základní doporučení pro plánování marke-tingové strategie. |
cs |
dc.format |
64 s. (75 842 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3199422 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Strategické plánování
|
cs |
dc.subject |
vize
|
cs |
dc.subject |
mise
|
cs |
dc.subject |
cíle
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
vnější analýza
|
cs |
dc.subject |
vnitřní analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
kurýrní služba
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
Strategic planning
|
en |
dc.subject |
vision
|
en |
dc.subject |
assignment
|
en |
dc.subject |
target
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
outer analysis
|
en |
dc.subject |
inner analy-sis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
courier services
|
en |
dc.subject |
competitor
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie kurýrní služby |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Strategy of a Courier Company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2012-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis on "Marketing strategy of courier services" aims to analyze the current position of the company MESSENGER a.s. on the market of courier services using SWOT analysis. The reason for selecting this theme is the current situation of the courier service market with regard to the outer ambience, especially the economic crisis and competitors. In the theoretical part, the bachelor thesis focuses on the company?s strategic planning and its basic elements. It is based on available professional literature with regard to compre-hension of related topics by particular authors. The practical part focuses primarily on cou-rier services of the company MESSENGER a.s., its visions, assignments, targets, and anal-ysis of outer and inner ambience. The output of this bachelor thesis is a SWOT analysis and fundamental recommendations for planning the marketing strategy arising from it. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26086
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|