Projekt zlepšení image Městské policie Zlín
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Nováková, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T10:12:59Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T10:12:59Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19526
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na téma image a marketingová komunikace veřejnoprávní instituce. Jejím cílem je vypracování projektu na zlepšení image Městské policie Zlín v očích veřejnosti. Diplomová práce je rozdělena na tři části, a to na teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část zahrnuje poznatky vycházející z odborných literatur, jež se vztahují k tématu práce. Popisuje oblast veřejné správy, jednotlivé prvky marketingové komunikace a image organizace. Praktická část je složena z charakteristiky Městské policie Zlín, popisem její marketingové komunikace, analýzou současného stavu image a následně analýzou SWOT a PEST. Na základě výsledků z analytické části byl vypracován projekt ke zlepšení image organizace, navrhující opatření týkající se jednotlivých nástrojů marketin-gové komunikace. |
cs |
dc.format |
103 s., 19 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
6016816 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
veřejná správa
|
cs |
dc.subject |
instituce státní správy
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
public service
|
en |
dc.subject |
government organization
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení image Městské policie Zlín |
cs |
dc.title.alternative |
Image Building of Municipal Police Zlin |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kladníček, Milan |
|
dc.date.accepted |
2012-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the theme of the image and marketing communication of the govern-ment organization. Its goal is to develop the image building project of the Municipal police Zlin in the eyes of the public. The diploma thesis is divided into three parts, theoretic, analytic and project. The theoretical part includes pieces of knowledge resulting from the spe-cialized literature connected to the subject of the diploma thesis. It describes the area of public service, marketing communications elements and the image, of the institution. Ana-lytical part is focused on characterization of the Municipal police Zlin, its marketing com-munications, analysis of current image of the organization and consecutively PEST and SWOT analysis. Based on these analyses was developed image building project that sug-gests arrangements relevant to the marketing communication tools. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
23965
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account