Sociální marketing v boji proti dětské obezitě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální marketing v boji proti dětské obezitě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Szanyová, Klára
dc.date.accessioned 2013-10-04T10:11:45Z
dc.date.available 2013-10-04T10:11:45Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19525
dc.description.abstract Diplomová práce na téma Sociální marketing v boji proti dětské obezitě je, jak už sám její název napovídá, zaměřena na sociální marketingové kampaně věnující se problému dětské obezity. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů souvisejících s tématem, jako sociální marketing, sociální reklama, obezita či etika. Praktická část v první řadě analyzuje v současnosti nejvýraznější sociální marketingové kampaně, a to zahraniční i české. V druhé řadě praktická část seznamuje čtenáře s výsledky expertních rozhovorů, data získaná z rozhovorů s experty jsou zde přehledně interpretována. Projektem je pak sociální marketingová kampaň, jejímž cílem je zvýšit informovanost veřejnosti o problému dětské obezity a navrhnout primární cílové skupině, rodičům, možná řešení problému. Plán projektu využívá informace získané jak z analýzy jednotlivých kampaní, tak z informací získaných od expertů v oboru dětské obezity. cs
dc.format 96 s., 27 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2291453 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject dětská obezita cs
dc.subject etika cs
dc.subject etický kodex cs
dc.subject expertní rozhovor cs
dc.subject Social marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject childhood obesity en
dc.subject ethics en
dc.subject ethical code en
dc.subject depth interview en
dc.title Sociální marketing v boji proti dětské obezitě cs
dc.title.alternative Social Marketing in Fight Against Child Obesity en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Eliška
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated Thesis Social Marketing against Childhood Obesity focuses on social marketing campaigns dedicated to the problem of child obesity. The theoretical part deal with defining of the basic terms related to the main topic, such as social marketing, social advertising, obesity or ethics. The practical part firstly analyzes currently the most significant social marketing campaigns, foreign and also Czech. Secondly the practical part introduces the reader with the results of depth interviews with experts. Data obtained by this verification from inter-view are clearly interpreted. Project in this thesis is a social marketing campaign aimed to increases public awareness about the problem of childhood obesity. This campaign suggests to the primary target group, to the parents, the possible solution for this problem. This project plan utilizes information obtained from analysis of each campaign and information obtained by experts in the area of childhood obesity. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26462
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-20


Files in this item

Files Size Format View
szanyová_2012_dp.pdf 2.185Mb PDF View/Open
szanyová_2012_vp.doc 144.5Kb Microsoft Word View/Open
szanyová_2012_op.doc 117.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account