dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Szanyová, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T10:11:45Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T10:11:45Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19525
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce na téma Sociální marketing v boji proti dětské obezitě je, jak už sám její název napovídá, zaměřena na sociální marketingové kampaně věnující se problému dětské obezity. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů souvisejících s tématem, jako sociální marketing, sociální reklama, obezita či etika. Praktická část v první řadě analyzuje v současnosti nejvýraznější sociální marketingové kampaně, a to zahraniční i české. V druhé řadě praktická část seznamuje čtenáře s výsledky expertních rozhovorů, data získaná z rozhovorů s experty jsou zde přehledně interpretována. Projektem je pak sociální marketingová kampaň, jejímž cílem je zvýšit informovanost veřejnosti o problému dětské obezity a navrhnout primární cílové skupině, rodičům, možná řešení problému. Plán projektu využívá informace získané jak z analýzy jednotlivých kampaní, tak z informací získaných od expertů v oboru dětské obezity. |
cs |
dc.format |
96 s., 27 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2291453 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
dětská obezita
|
cs |
dc.subject |
etika
|
cs |
dc.subject |
etický kodex
|
cs |
dc.subject |
expertní rozhovor
|
cs |
dc.subject |
Social marketing
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
childhood obesity
|
en |
dc.subject |
ethics
|
en |
dc.subject |
ethical code
|
en |
dc.subject |
depth interview
|
en |
dc.title |
Sociální marketing v boji proti dětské obezitě |
cs |
dc.title.alternative |
Social Marketing in Fight Against Child Obesity |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2012-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
Thesis Social Marketing against Childhood Obesity focuses on social marketing campaigns dedicated to the problem of child obesity. The theoretical part deal with defining of the basic terms related to the main topic, such as social marketing, social advertising, obesity or ethics. The practical part firstly analyzes currently the most significant social marketing campaigns, foreign and also Czech. Secondly the practical part introduces the reader with the results of depth interviews with experts. Data obtained by this verification from inter-view are clearly interpreted. Project in this thesis is a social marketing campaign aimed to increases public awareness about the problem of childhood obesity. This campaign suggests to the primary target group, to the parents, the possible solution for this problem. This project plan utilizes information obtained from analysis of each campaign and information obtained by experts in the area of childhood obesity. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26462
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-20 |
|