Hry a hračky v předškolním věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hry a hračky v předškolním věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Suchánková, Eliška
dc.contributor.author Juřicová, Lucie
dc.date.accessioned 2013-10-04T10:01:40Z
dc.date.available 2013-10-04T10:01:40Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19510
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem hry a hračky v období předškolního věku. Teoretická část se opírá o poznatky z literatury a je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je zaměřena na charakteristiku období předškolního věku z hlediska fyzického a psychického vývoje dítěte. Pozornost je také věnována socializaci. Druhá kapitola popisuje hru, její historii, funkce, klasifikaci. Následuje kapitola zaměřena na důležitou součást hry ? hračku. Zde je popsána historie a současnost hračky, důraz je kladen na výběr správné hračky pro děti v předškolním období. Praktická část se věnuje výzkumnému šetření. Cílem praktické části je získání informací o tom, jaká kritéria člověka ovlivňují při nákupu hračky. cs
dc.format 78 s. (příloha 13 s.) cs
dc.format.extent 7774915 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dítě cs
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject socializace cs
dc.subject hra cs
dc.subject hračka cs
dc.subject child en
dc.subject pre-school age en
dc.subject socialization en
dc.subject game en
dc.subject toy en
dc.title Hry a hračky v předškolním věku cs
dc.title.alternative Games and Toys in Pre-School Age en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2012-05-31
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the theme of games and toys in the period of pre-school age. The theoretical part is based on the knowledge of the literature, and is divided into three chapters. The first chapter is focused on the characteristics of the pre-school period in terms of physical and mental development of the child. Attention is also paid to the socialization. The second chapter describes the game, its history, functions, classification. This is followed by a chapter focused on an important part of the game - toy. Here is described the history and present of the toys, the emphasis is on choosing the right toys for children in the pre-school period. The practical part is dedicated to the research of the investigation. The aim of the practical part is to obtain information about what criteria affect the person when buying toys. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 24887
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2012-04-27
local.subject hračky cs
local.subject předškolní věk cs
local.subject toys en
local.subject preschoolers en


Files in this item

Files Size Format View
juřicová_2012_dp.pdf 7.414Mb PDF View/Open
juřicová_2012_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
juřicová_2012_op.zip 15.76Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account