Specifika účasti a role asistenta pedagoga ve výuce na ZŠ Malenovice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Specifika účasti a role asistenta pedagoga ve výuce na ZŠ Malenovice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kašpárková, Svatava
dc.contributor.author Koplíková, Dagmar
dc.date.accessioned 2013-10-04T09:43:59Z
dc.date.available 2013-10-04T09:43:59Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19486
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá především funkcí asistenta pedagoga, ale také základními pedagogickými pojmy jako jsou vzdělání, výuka, edukace. Asistent pedagoga je zde představován jak z historického hlediska, tak z hlediska legislativního začlenění a ukotvení profese nebo z hlediska zařazení asistenta pedagoga na ZŠ Malenovice. Praktická část diplomové práce se snaží formou kvalitativního výzkumu popsat úlohu asistenta pedagoga na zmiňované základní škole a zjistit, jaké jsou přínosy či nedostatky ve spolupráci asistenta a učitele. Dále potom také zjistit, jak asistenti pedagoga hodnotí spolupráci s učitelem a rodi-nou žáka či hodnocení náplně práce samotnými asistenty pedagoga. cs
dc.format 76 s. cs
dc.format.extent 1045580 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Asistent pedagoga cs
dc.subject vzdělání cs
dc.subject výuka cs
dc.subject porucha pozornosti s hyperaktivitou cs
dc.subject Aspergerův syn-drom cs
dc.subject Teaching asisstant en
dc.subject education en
dc.subject teaching en
dc.subject attention deficit hyperactivity disorder en
dc.subject The Asperger syndrome en
dc.title Specifika účasti a role asistenta pedagoga ve výuce na ZŠ Malenovice cs
dc.title.alternative Specifics of Participation and the Role of a Teacher's Assistant in Classes at an Elementary School in Malenovice en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Balvín, Jaroslav
dc.date.accepted 2012-05-30
dc.description.abstract-translated This thesis deals primarily a function of the teaching assistant, but also teaching basic concepts such as education, training, education. Teaching assistant is pre-fusing both historically and in terms of legislative incorporation and anchoring for the teach-in terms of inclusion or teaching assistant at the elementary school Malenovice. Practical diplomat-esses work tries to describe the form of qualitative research on the role of assistant teacher mentioned elementary school and find out what are the benefits or lack of cooperation and teaching assistant. Furthermore, then as assistant teachers evaluated together with the teacher and the student's family or themselves from the job description of teaching assistant. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 25026
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-04-27
local.subject asistenti pedagogů cs
local.subject teachers’ assistants en


Files in this item

Files Size Format View
koplíková_2012_dp.pdf 1021.Kb PDF View/Open
koplíková_2012_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open
koplíková_2012_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account