Direct marketing a jeho efektivita Analýza zpracování DM kampaní České spořitelny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Direct marketing a jeho efektivita Analýza zpracování DM kampaní České spořitelny

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Strachotová, Petra
dc.date.accessioned 2013-10-04T09:36:24Z
dc.date.available 2013-10-04T09:36:24Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19476
dc.description.abstract Tato práce pojednává o direkt marketingu a jeho postavení v komunikačním mixu a vysvět-luje jeho odlišnosti od masové reklamy. Dále se práce specializuje na direkt marketing ve finančním sektoru a představuje v tomto odvětví jeho hlavní parametry, nástroje a principy. Bakalářská práce dále analyzuje jednotlivé fáze procesu zpracování DM kampaní v subjektu z finančního sektoru. Práce si klade za cíl navrhnout efektivní řešení a doporučení na zkvalitnění sub-procesů v rámci jednotlivých fází a zároveň celého procesu zpracování kampaní v daném subjektu. cs
dc.format 61 s (75 636 znaků) cs
dc.format.extent 732447 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject direct marketing cs
dc.subject databáze cs
dc.subject CRM cs
dc.subject kampaňový management cs
dc.subject personalizace cs
dc.subject SMS cs
dc.subject direct mail cs
dc.subject e-mailing cs
dc.subject direct marketing en
dc.subject database en
dc.subject CRM en
dc.subject campaign management en
dc.subject personalization en
dc.subject SMS communication en
dc.subject e-mailing en
dc.subject direct mail en
dc.title Direct marketing a jeho efektivita Analýza zpracování DM kampaní České spořitelny cs
dc.title.alternative Direct Marketing a Its Efficiency - An Analysis of the Česká spořitelna Direct Marketing Campaigns en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šuch, Ondřej
dc.date.accepted 2012-05-24
dc.description.abstract-translated This thesis concerns direct marketing and its status in the communication mix and explains its differences from mass advertising. The thesis also focuses on direct marketing in the financial sector and presents its main parameters, instruments and principles in this branch. The bachelor's thesis further analyses the individual phases of the process for the prepara-tion of DM campaigns in a subject from the financial sector. The thesis aims to propose an effective solution and recommendation for improving the quality of the individual phases of the process and also the entire process for the prepara-tion of the campaign in the given subject. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26097
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-04


Files in this item

Files Size Format View
strachotová_2012_bp.pdf 715.2Kb PDF View/Open
strachotová_2012_vp.pdf 370.8Kb PDF View/Open
strachotová_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account