Direct marketing a jeho efektivita Analýza zpracování DM kampaní České spořitelny
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Strachotová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T09:36:24Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T09:36:24Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19476
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce pojednává o direkt marketingu a jeho postavení v komunikačním mixu a vysvět-luje jeho odlišnosti od masové reklamy. Dále se práce specializuje na direkt marketing ve finančním sektoru a představuje v tomto odvětví jeho hlavní parametry, nástroje a principy. Bakalářská práce dále analyzuje jednotlivé fáze procesu zpracování DM kampaní v subjektu z finančního sektoru. Práce si klade za cíl navrhnout efektivní řešení a doporučení na zkvalitnění sub-procesů v rámci jednotlivých fází a zároveň celého procesu zpracování kampaní v daném subjektu. |
cs |
dc.format |
61 s (75 636 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
732447 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
direct marketing
|
cs |
dc.subject |
databáze
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
kampaňový management
|
cs |
dc.subject |
personalizace
|
cs |
dc.subject |
SMS
|
cs |
dc.subject |
direct mail
|
cs |
dc.subject |
e-mailing
|
cs |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
database
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
campaign management
|
en |
dc.subject |
personalization
|
en |
dc.subject |
SMS communication
|
en |
dc.subject |
e-mailing
|
en |
dc.subject |
direct mail
|
en |
dc.title |
Direct marketing a jeho efektivita Analýza zpracování DM kampaní České spořitelny |
cs |
dc.title.alternative |
Direct Marketing a Its Efficiency - An Analysis of the Česká spořitelna Direct Marketing Campaigns |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šuch, Ondřej |
|
dc.date.accepted |
2012-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis concerns direct marketing and its status in the communication mix and explains its differences from mass advertising. The thesis also focuses on direct marketing in the financial sector and presents its main parameters, instruments and principles in this branch. The bachelor's thesis further analyses the individual phases of the process for the prepara-tion of DM campaigns in a subject from the financial sector. The thesis aims to propose an effective solution and recommendation for improving the quality of the individual phases of the process and also the entire process for the prepara-tion of the campaign in the given subject. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26097
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account