Návrh marketingové komunikace společnosti Laserové léčebné centrum, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové komunikace společnosti Laserové léčebné centrum, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Měchová, Linda
dc.date.accessioned 2013-10-04T09:25:04Z
dc.date.available 2013-10-04T09:25:04Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19459
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace společnosti Laserové léčebné centrum, s.r.o. a předkládá návrh pro zlepšení nedostatků. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů v oblasti marketingové komunikace, členěním marketingových nástrojů a charakterizuje teoretická východiska pro návrh marketingové komunikace. Praktická část analyzuje prostředí společnosti a shrnuje současný stav marketingové komunikace. Na základě získaných poznatků z provedených analýz je sestaven návrh marketingové komunikace. Práce bude sloužit k interním účelům společnosti. cs
dc.format 89 s. cs
dc.format.extent 932842 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing communication tools en
dc.subject Porter analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Návrh marketingové komunikace společnosti Laserové léčebné centrum, s.r.o. cs
dc.title.alternative Proposal of a Marketing Communication Plan for the Laser Healing Centre en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the current state od marketing communication of Laser Treatment Center, Ltd. and submits proposal for deficiencies'improvement. Theoretical part explains basic concepts of marketing communications, structures individual marketing tools and defines the theoretical basis for efficient marketing communication scheme. Practical part of the thesis analyses the company environment and summarizes current state of their marketing communication. Based on findings of the analyses a draft of efficient marketing communication is composed. The thesis will be used for internal purposes of the company. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26284
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-19


Files in this item

Files Size Format View
měchová_2012_dp.pdf 910.9Kb PDF View/Open
měchová_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
měchová_2012_op.doc 157Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account