dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Měchová, Linda
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T09:25:04Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T09:25:04Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19459
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace společnosti Laserové léčebné centrum, s.r.o. a předkládá návrh pro zlepšení nedostatků. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů v oblasti marketingové komunikace, členěním marketingových nástrojů a charakterizuje teoretická východiska pro návrh marketingové komunikace. Praktická část analyzuje prostředí společnosti a shrnuje současný stav marketingové komunikace. Na základě získaných poznatků z provedených analýz je sestaven návrh marketingové komunikace. Práce bude sloužit k interním účelům společnosti. |
cs |
dc.format |
89 s. |
cs |
dc.format.extent |
932842 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication tools
|
en |
dc.subject |
Porter analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Návrh marketingové komunikace společnosti Laserové léčebné centrum, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Proposal of a Marketing Communication Plan for the Laser Healing Centre |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2012-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the current state od marketing communication of Laser Treatment Center, Ltd. and submits proposal for deficiencies'improvement. Theoretical part explains basic concepts of marketing communications, structures individual marketing tools and defines the theoretical basis for efficient marketing communication scheme. Practical part of the thesis analyses the company environment and summarizes current state of their marketing communication. Based on findings of the analyses a draft of efficient marketing communication is composed. The thesis will be used for internal purposes of the company. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26284
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-04-19 |
|