Efektivní stopáž rozhlasových reklamních spotů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivní stopáž rozhlasových reklamních spotů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Bělohlávek, Roman
dc.date.accessioned 2013-10-04T09:23:57Z
dc.date.available 2013-10-04T09:23:57Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19457
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá délkou, poměrem kreativity a tvrdého obchodního sdělení a s tím spojenou efektivitou rozhlasových reklamních spotů. V této oblasti stále přetrvávají polemiky, jak na straně jednotlivých rádií, tak i mediálních agentur a jednotlivých odborníků z reklamní branže. Cílem této práce je za pomoci výzkumných otázek v hloubkových rozhovorech, které vyjadřují názory odborníků přímo z rozhlasu, i mimo rozhlas, nastínit a rozklíčovat současný stav i budoucnost a budoucí vývoj v oblasti tvorby, výroby a využití rozhlasových spotů. cs
dc.format 63 s. (83 307 znaků) cs
dc.format.extent 1010088 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject rozhlasová reklama cs
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject rozhlasový reklamní spot cs
dc.subject stopáž reklamního spotu cs
dc.subject Radio Čas cs
dc.subject advertising en
dc.subject radio advertising en
dc.subject advertising campaign en
dc.subject radio commercials en
dc.subject radio commercial running time en
dc.subject Radio Čas en
dc.title Efektivní stopáž rozhlasových reklamních spotů cs
dc.title.alternative Effective Running Time of Radio Commercials en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2012-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the length, creativity and hard sell ratio and its related effectiveness. This sphere is typical by its ever-present controversy on the side of both particular radio stations and media agencies with individual advertising specialists. The aim of this thesis is with the aid of in-depth interviews representing expert attitudes of people involved in the area of broadcasting much like people unconcerned with this topic - to outline and clarify the present state as well as the future and subsequent development in creation, production, and utilization of radio commercials. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26044
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-05-04


Files in this item

Files Size Format View
bělohlávek_2012_bp.pdf 986.4Kb PDF View/Open
bělohlávek_2012_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
bělohlávek_2012_op.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account