Projekt založení firmy AccountMax, spol.s r.o., poskytující služby účetních poradců
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Závodná, Lucie Sára
|
|
dc.contributor.author |
Kosič, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T08:52:59Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T08:52:59Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19426
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je založení společnosti s ručením omezeným, poskytující služby účetních a daňových poradců. V teoretické části jsou formulovány základní pojmy podnikání a kroky, potřebné k založení podniku. V praktické části je provedena PEST analýza tržního okolí a analýza konkurenčního prostředí pomocí Porterova modelu. Na základě výsledků analýz je zpracován projekt založení společnosti, spolu s finančním plánem, časovým harmonogramem a analýzou rizik. |
cs |
dc.format |
106 stran |
cs |
dc.format.extent |
2729804 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Založení podniku
|
cs |
dc.subject |
účetnictví a daně
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
finanční plán
|
cs |
dc.subject |
rizika
|
cs |
dc.subject |
Establishing a business
|
en |
dc.subject |
Accounting and taxes
|
en |
dc.subject |
Analysis of competition
|
en |
dc.subject |
Financial plan
|
en |
dc.subject |
Risks
|
en |
dc.title |
Projekt založení firmy AccountMax, spol.s r.o., poskytující služby účetních poradců |
cs |
dc.title.alternative |
Founding Project of AccountMax LLC, Company Providing Financial Advisory Services |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kacr, Josef |
|
dc.date.accepted |
2012-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
Aim of the thesis is to establish a limited liability company, providing services of accountants and tax advisers. The theoretical part formulates the basic terms of business and necessary steps for establishing of business. In the practical part there is performed PEST analysis of the market area and analysis of competitive environment using the Porter?s model. On the base of analysis results there is created project of establishing a business, together with the financial plan, timetable and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
23994
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account