Role image v marketingovém řízení společnosti KKH Brno

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role image v marketingovém řízení společnosti KKH Brno

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Slezáková, Monika
dc.date.accessioned 2013-10-04T08:51:41Z
dc.date.available 2013-10-04T08:51:41Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19424
dc.description.abstract Předmětem této diplomové práce je problematika zkoumání a ustavení role image v marketingovém řízení firem a institucí. První část vymezuje podstatu firemní identity coby součásti firemní strategie, druhá část se zaměřuje na stěžejní problematiku image ve vztahu k systému firemní identity. Praktická část mapuje konkrétní případ obchodní společnosti. Jsou využity různé metody pro analýzu image s promítnutím do řízení vztahů se zákazníky v B2B i B2C segmentu, a vyhodnoceny jejich výsledky. V závěru práce jsou uvedena dopo-ručení pro management, která by měla vést ke zlepšení image uvedené firmy. cs
dc.format 87 cs
dc.format.extent 3912842 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Image cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject značka cs
dc.subject společenská zodpovědnost firmy cs
dc.subject produkt cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject vztah cs
dc.subject proces cs
dc.subject strategie společnosti cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject trh cs
dc.subject Image en
dc.subject corporate identity en
dc.subject brand en
dc.subject customer social responsibility en
dc.subject product en
dc.subject customer en
dc.subject relati-onship en
dc.subject process en
dc.subject company strategy en
dc.subject communication en
dc.subject market en
dc.title Role image v marketingovém řízení společnosti KKH Brno cs
dc.title.alternative Role of Image in Marketing Management of the KKH Brno Company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is the research and the establishment of the role of image in marketing conducting in companies and institutions. The first part deals with the nature of the corpo-rate identity as the part of company strategy, the second part focuses on pivotal dilemma of image in relationship to the system of corporate identity. The practical part surveys the par-ticular case of the trading company. Different methods were used to analyze the image with connection to conducting the relationships with customers in segment B2B and B2C and their results were evaluated. In conclusion the recommendations for management are men-tioned. These recommendations should lead to the improvement of image in the researched company. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26289
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-04-20


Files in this item

Files Size Format View
slezáková_2012_dp.pdf 3.731Mb PDF View/Open
slezáková_2012_vp.doc 153.5Kb Microsoft Word View/Open
slezáková_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account