dc.contributor.advisor |
Novák, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Šimková, Iva
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T08:41:59Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T08:41:59Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19415
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je vypracovat konkrétní projekt na založení pobočky společ-nosti mmcité a.s. v Německu. Práce je rozdělena na dvě části ? teoretickou a praktickou. V teoretické části je charakterizován německý trh a jeho příslušná legislativa, právní formy podnikání, daňový systém, a dále jsou obecně popsány základní kroky k realizaci pobočky. Praktická část se zabývá analýzou obchodních aktivit na německém trhu, na základě jejíchž výsledků je zpracován konkrétní projekt na založení pobočky včetně nákladové analýzy. Závěrem práce jsou zhodnoceny přínosy, rizika a vliv na ekonomickou stránku společnosti. |
cs |
dc.format |
93 s. |
cs |
dc.format.extent |
2464172 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pobočka
|
cs |
dc.subject |
distributor
|
cs |
dc.subject |
Německo
|
cs |
dc.subject |
společnost s ručením omezeným
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
branch
|
en |
dc.subject |
distributor
|
en |
dc.subject |
Germany
|
en |
dc.subject |
limited company
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's five competitive forces model
|
en |
dc.title |
Projekt na založení pobočky společnosti mmcité a.s. v Německu |
cs |
dc.title.alternative |
Project for Establishing Mmcité Company Branch in Germany |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Belás, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2012-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is to work out a specific project for establishing mmcité company branch in Germany. This work is divided into two parts ? theoretical and practi-cal. In the theoretical part the german market and his relevant legislation, legal forms of business, tax system are characterized and the basic steps for branch realization are descri-bed. Practical part deals with the analysis of business activities and on its results the speci-fic project for establishing branch included cost analysis is worked out. In the conclusion the benefits, risks and influence for economical situation of company are evaluated. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/176
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics - Tourism Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
26860
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|