Projekt na založení pobočky společnosti mmcité a.s. v Německu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt na založení pobočky společnosti mmcité a.s. v Německu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Novák, Petr
dc.contributor.author Šimková, Iva
dc.date.accessioned 2013-10-04T08:41:59Z
dc.date.available 2013-10-04T08:41:59Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19415
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vypracovat konkrétní projekt na založení pobočky společ-nosti mmcité a.s. v Německu. Práce je rozdělena na dvě části ? teoretickou a praktickou. V teoretické části je charakterizován německý trh a jeho příslušná legislativa, právní formy podnikání, daňový systém, a dále jsou obecně popsány základní kroky k realizaci pobočky. Praktická část se zabývá analýzou obchodních aktivit na německém trhu, na základě jejíchž výsledků je zpracován konkrétní projekt na založení pobočky včetně nákladové analýzy. Závěrem práce jsou zhodnoceny přínosy, rizika a vliv na ekonomickou stránku společnosti. cs
dc.format 93 s. cs
dc.format.extent 2464172 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pobočka cs
dc.subject distributor cs
dc.subject Německo cs
dc.subject společnost s ručením omezeným cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject branch en
dc.subject distributor en
dc.subject Germany en
dc.subject limited company en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter's five competitive forces model en
dc.title Projekt na založení pobočky společnosti mmcité a.s. v Německu cs
dc.title.alternative Project for Establishing Mmcité Company Branch in Germany en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Belás, Jaroslav
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is to work out a specific project for establishing mmcité company branch in Germany. This work is divided into two parts ? theoretical and practi-cal. In the theoretical part the german market and his relevant legislation, legal forms of business, tax system are characterized and the basic steps for branch realization are descri-bed. Practical part deals with the analysis of business activities and on its results the speci-fic project for establishing branch included cost analysis is worked out. In the conclusion the benefits, risks and influence for economical situation of company are evaluated. en
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/176 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu cs
dc.thesis.degree-discipline Enterprise Economics - Tourism Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 26860
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
šimková_2012_dp.pdf 2.350Mb PDF View/Open
šimková_2012_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open
šimková_2012_op.doc 63Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account