Mediální obraz výrobce piva

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mediální obraz výrobce piva

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Hrudíková, Iva
dc.date.accessioned 2013-10-04T08:13:24Z
dc.date.available 2013-10-04T08:13:24Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19384
dc.description.abstract Práce je zaměřena na získání podkladů pro sestavení mediálního obrazu Rodinného pivovaru Bernard a.s. Teoretická část práce obsahuje základní informace z oboru Public Relations, především z oblasti media relations. Přibližuje komunikační aktivity v internetovém prostředí a popisuje jednotlivé výzkumné metody médií, ze kterých vychází praktická část. Praktická část je rozdělena do dvou hlavních částí. První z nich je kvantita-tivní oddíl, jenž se soustředí na interpretaci přesných údajů z nalezených článků v mediálním vzorku. Například množství vizuální dokumentace, rozsah článků Dru-há část je zaměřena na kvalitativní výzkum jednotlivých článků. Jejich celkového vyznění v pozitivním nebo negativním směru. cs
dc.format 60 s. (98 285) cs
dc.format.extent 1527140 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Tisková zpráva cs
dc.subject tisková konference cs
dc.subject press trip cs
dc.subject Bernard cs
dc.subject pivo cs
dc.subject úspěch cs
dc.subject webová stránka cs
dc.subject pivovar cs
dc.subject tradice cs
dc.subject český výrobek cs
dc.subject Press release en
dc.subject press conference en
dc.subject press trip en
dc.subject Bernard en
dc.subject beer en
dc.subject success en
dc.subject web page en
dc.subject brewery en
dc.subject tradition en
dc.subject Czech product en
dc.title Mediální obraz výrobce piva cs
dc.title.alternative Media Image of a Beer Producer en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on gathering material in order to assemble a media view of the Family brewery Bernard a.s. The theoretical part of this thesis contains the basic theory about public relations, particularly about media relations. I also describes communication activi-ties on the internet and individual media research methods as a foundation for the practical part. The practical part of this thesis is divided into two parts. The first part is a quantitative interpretation of the exact data found in articles from the media pattern, e.g. the amount of visual documentation, article range The second part deals with a qualitative analysis of individual articles and their overallpositive or negative message. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 25979
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-04


Files in this item

Files Size Format View
hrudíková_2012_bp.pdf 1.456Mb PDF View/Open
hrudíková_2012_vp.doc 146Kb Microsoft Word View/Open
hrudíková_2012_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account