Mediální obraz výrobce piva
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Hrudíková, Iva
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T08:13:24Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T08:13:24Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19384
|
|
dc.description.abstract |
Práce je zaměřena na získání podkladů pro sestavení mediálního obrazu Rodinného pivovaru Bernard a.s. Teoretická část práce obsahuje základní informace z oboru Public Relations, především z oblasti media relations. Přibližuje komunikační aktivity v internetovém prostředí a popisuje jednotlivé výzkumné metody médií, ze kterých vychází praktická část. Praktická část je rozdělena do dvou hlavních částí. První z nich je kvantita-tivní oddíl, jenž se soustředí na interpretaci přesných údajů z nalezených článků v mediálním vzorku. Například množství vizuální dokumentace, rozsah článků Dru-há část je zaměřena na kvalitativní výzkum jednotlivých článků. Jejich celkového vyznění v pozitivním nebo negativním směru. |
cs |
dc.format |
60 s. (98 285) |
cs |
dc.format.extent |
1527140 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Tisková zpráva
|
cs |
dc.subject |
tisková konference
|
cs |
dc.subject |
press trip
|
cs |
dc.subject |
Bernard
|
cs |
dc.subject |
pivo
|
cs |
dc.subject |
úspěch
|
cs |
dc.subject |
webová stránka
|
cs |
dc.subject |
pivovar
|
cs |
dc.subject |
tradice
|
cs |
dc.subject |
český výrobek
|
cs |
dc.subject |
Press release
|
en |
dc.subject |
press conference
|
en |
dc.subject |
press trip
|
en |
dc.subject |
Bernard
|
en |
dc.subject |
beer
|
en |
dc.subject |
success
|
en |
dc.subject |
web page
|
en |
dc.subject |
brewery
|
en |
dc.subject |
tradition
|
en |
dc.subject |
Czech product
|
en |
dc.title |
Mediální obraz výrobce piva |
cs |
dc.title.alternative |
Media Image of a Beer Producer |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2012-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on gathering material in order to assemble a media view of the Family brewery Bernard a.s. The theoretical part of this thesis contains the basic theory about public relations, particularly about media relations. I also describes communication activi-ties on the internet and individual media research methods as a foundation for the practical part. The practical part of this thesis is divided into two parts. The first part is a quantitative interpretation of the exact data found in articles from the media pattern, e.g. the amount of visual documentation, article range The second part deals with a qualitative analysis of individual articles and their overallpositive or negative message. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
25979
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account