Projekt využití marketingových nástrojů pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti KS - program, spol. s r. o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kopečková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Kostíková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T08:12:49Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T08:12:49Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19383
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá projektem využití nástrojů marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti KS - program, spol. s r. o. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu a konkurenceschopnosti. Praktická část obsahuje představení společnosti KS - porgram, spol. s r. o. a analýzy. Na základě těchto analýz je navržen projekt v oblasti komunikace, který povede ke zvýšení konkurenceschopnosti. Jednotlivé návrhy jsou podrobeny nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
88 s. |
cs |
dc.format.extent |
7230547 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
společnost
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
competitive advantage
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
company
|
en |
dc.title |
Projekt využití marketingových nástrojů pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti KS - program, spol. s r. o. |
cs |
dc.title.alternative |
The Project of Improvement of Marketing Tools for Increase Competitive of Company KS - program, spol. s r. o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kacr, Josef |
|
dc.date.accepted |
2012-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the project of improvement of marketing tools for increase competitive of company KS - program, spol. s r. o. It is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, I explain the basic concepts of marketing and competitiveness. The practical part includes introduction of company KS - program, spol. s r. o. and analysis. On the basis of this analysis I suggest a project for promotion, aimed at increasing competitiveness. Individual proposals are submitted to the cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
24003
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account