Projekt využití marketingových nástrojů pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti KS - program, spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití marketingových nástrojů pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti KS - program, spol. s r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kopečková, Martina
dc.contributor.author Kostíková, Lucie
dc.date.accessioned 2013-10-04T08:12:49Z
dc.date.available 2013-10-04T08:12:49Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19383
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá projektem využití nástrojů marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti KS - program, spol. s r. o. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu a konkurenceschopnosti. Praktická část obsahuje představení společnosti KS - porgram, spol. s r. o. a analýzy. Na základě těchto analýz je navržen projekt v oblasti komunikace, který povede ke zvýšení konkurenceschopnosti. Jednotlivé návrhy jsou podrobeny nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 88 s. cs
dc.format.extent 7230547 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject analýza cs
dc.subject společnost cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject competitive advantage en
dc.subject competition en
dc.subject analysis en
dc.subject company en
dc.title Projekt využití marketingových nástrojů pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti KS - program, spol. s r. o. cs
dc.title.alternative The Project of Improvement of Marketing Tools for Increase Competitive of Company KS - program, spol. s r. o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kacr, Josef
dc.date.accepted 2012-05-24
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the project of improvement of marketing tools for increase competitive of company KS - program, spol. s r. o. It is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, I explain the basic concepts of marketing and competitiveness. The practical part includes introduction of company KS - program, spol. s r. o. and analysis. On the basis of this analysis I suggest a project for promotion, aimed at increasing competitiveness. Individual proposals are submitted to the cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24003
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
kostíková_2012_dp.pdf 6.895Mb PDF View/Open
kostíková_2012_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open
kostíková_2012_op.doc 78Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account