dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Hermann, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T00:30:53Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:08Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1935
|
|
dc.description.abstract |
Značka se během minulého století stala jedním z nejdůležitějších marketingových nástrojů a na dnešních světových trzích má obrovský vliv a významně ovlivňuje nákupní rozhodování každého z nás. To vše bezesporu platí pro spotřebitelské trhy, ale jak se značka buduje v prostředí business to business? Právě tímto problémem se budu zabývat v této práci. Z prostředí světových značek jako Marlboro či Nokia se přesuneme do českého prostředí a to konkrétně na elektrotechnický průmyslový trh. Cílem této práce je na základě marketingového výzkumu image značky OEZ a následné analýzy navrhnout možné kroky ke komunikaci korporátní značky, které by OEZ prezentovaly jako leadera trhu. |
cs |
dc.format |
65 s. |
cs |
dc.format.extent |
1217596 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008 |
|
dc.subject |
OEZ
|
cs |
dc.subject |
elektrotechnika
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
budování
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
loajalita
|
cs |
dc.subject |
leader
|
cs |
dc.subject |
OEZ
|
en |
dc.subject |
electrotechnical engineering
|
en |
dc.subject |
brand development
|
en |
dc.subject |
survey
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
loyalty
|
en |
dc.subject |
leader
|
en |
dc.title |
Vyhodnocení analýzy značky a kroky vedoucí k posílení značky OEZ s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis interpretation of brand development and steps for the corporate brand communications OEZ s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavlů, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2006-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
In the past century a brand became one of the most important marketing tools which has a huge power on the today's markets worldwide and significantly influences shopping decisions of us all. All this with no doubt applies to consumer markets but how does a brand develop in the business to business environment? This is the very topic of my thesis. We will move from the world's brands, such as Marlboro or Nokia, to the Czech environment, specifically the electrotechnical industrial market. The purpose of my thesis is to use a marketing survey of OEZ brand image and its subsequent analysis to propose potential steps for the corporate brand communication to present OEZ as a market leader. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2667
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
C |
|