dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Koupil, Karel
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T07:42:49Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T07:42:49Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19345
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce s názvem ?Augmentová realita ? aplikace v marketingových komunikacích? je využití této technologie v marketingových komunikacích a seznámení s principy na kterých funguje. Důležitou částí této práce je vysvětlení principu fungování a zařazení v rámci marketingové komunikace značky. Cílem této práce je analyzovat možnosti využití rozšířené reality ve vybraných zařízeních, vypracovat přehled zajímavých a úspěšných aplikací s rozšířenou realitou a vyhodnotit na základě přehledu nalezených realizovaných kampaní, jaké má augmentová realita výhody pro potencionální zadavatele reklamy. Úvodní teoretická část se zabývá výkladem pojmu Augmentová realita, seznámení s historií a v neposlední řadě využití a zařazení do marketingových komunikací. Druhá ? praktická část se zabývá využitím rozšířené reality ve stolních a mobilních zařízeních, vývojem a podporou hardwarových prostředků potřebných k fungování rozšířené reality. Uvedu úspěšné ukázky webových i mobilních aplikací. Dále se budu zabývat augmentovou realitou v ČR z pohledu marketingových komunikací a v neposlední řadě doporučím vhodné zařazení augmentové reality v rámci komunikační kampaně značky. |
cs |
dc.format |
96 |
cs |
dc.format.extent |
3511630 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Augmentová realita
|
cs |
dc.subject |
rozšířená realita
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
mobilní aplikace
|
cs |
dc.subject |
Layar
|
cs |
dc.subject |
Wikitude
|
cs |
dc.subject |
Augmented reality
|
en |
dc.subject |
enhanced reality
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
mobile application
|
en |
dc.subject |
Layar
|
en |
dc.subject |
Wikitude
|
en |
dc.title |
Augmented Reality - aplikace v marketingových komunikacích |
cs |
dc.title.alternative |
Augmented Reality - Application in Marketing Communications |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2012-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this paper called ?Augmented reality ? application in marketing communication? is introduction of principles of the technology and its application in marketing communication. The important part of the paper is explanation of principles on which the technology stands and its classification in the bounds of marketing brand communication. The aim of this paper is to analyze possibilities of use of augmented reality in chosen devices, to draw an overview of interesting and successful applications using augmented reality, and to assess, based on a summary of realized campaigns, advantages of augmented reality for potential advertisers. The introductory part tries to define the term ?augmented reality,? describes history of the technology and last but not least deals with application and marketing communication classification. The second, practical part deals with application of augmented reality in desktop and mobile devices, development and support of hardware needed for augmented reality to be feasible. Also shows successful examples of web and mobile based applications and further development of augmented reality in the Czech Republic from the point of view of marketing communication, and last but not least recommends suitable classification of augmented reality in term of brand communication campaign. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26061
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|