Event marketing jako nástroj self-promotion regionální rozhlasové stanice
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Mrázková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T07:21:39Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T07:21:39Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19334
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce je význam event marketingu v komunikačním mixu soukromých regionálních rozhlasových stanic. Teoretická část objasňuje základních pojmy spojené s médii a jejich marketingovou komunikací. Nastiňuje také specifické rysy propagace rozhlasových stanic a přibližuje členění self-promotion na on-air a off-air aktivity. Nechybí ani bližší charakteristika event marketingu, jakožto velmi silného a perspektivního komunikačního nástroje. Praktická část se zaměřuje na Radio Zlín a jeho komunikační mix. Uvádí význam event marketingu v mixu rádia. Prostřednictvím dotazníkového šetření je v této části provedena analýza eventové aktivity, přičemž následuje rozbor efektivity zmíněného prostředku. |
cs |
dc.format |
63 s. |
cs |
dc.format.extent |
2667772 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
self-promotion
|
cs |
dc.subject |
on-air
|
cs |
dc.subject |
off-air
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
médium
|
cs |
dc.subject |
rozhlas
|
cs |
dc.subject |
rozhlasový formát
|
cs |
dc.subject |
Radio Zlín
|
cs |
dc.subject |
self-promotion
|
en |
dc.subject |
on-air
|
en |
dc.subject |
off-air
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
medium
|
en |
dc.subject |
radio broadcast
|
en |
dc.subject |
radio broadcasting format
|
en |
dc.subject |
Radio Zlin
|
en |
dc.title |
Event marketing jako nástroj self-promotion regionální rozhlasové stanice |
cs |
dc.title.alternative |
Event marketing as a Self-promotion Tool of a Regional Radio Station |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2012-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of my bachelor thesis is the event marketing importance for the communication mix of private regional radio stations. The theoretical part clarifies basic terms about media and their marketing communications. It also outlines specific features of radio stations promotion and describes split of self-promotion in two parts: on-air and off-air activities. A closer characteristic of event marketing as a powerful and perspective communication tool is added. The practical part is focused on the Radio Zlin station and its communication mix. The importance of event marketing for the communication mix is documented here. This part analyses event marketing activities through questionnaire based surveys followed by an efficiency analysis of this communication tool. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26017
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account