Senioři jako cílová skupina pro neziskové subjekty

DSpace Repository

Language: English čeština 

Senioři jako cílová skupina pro neziskové subjekty

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Adamová, Kateřina
dc.date.accessioned 2013-10-04T07:11:20Z
dc.date.available 2013-10-04T07:11:20Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19319
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá specifiky neziskových organizací a analýzou situace neziskových organizací pro seniory v hlavním městě Praha. Konkrétně jsou cílovou skupinou jsou aktivní senioři, kteří sami mají zájem o smysluplné trávení volného času. Na základě zmapování sociální situaci seniorů v Praze, získání přehledu o jejich aktuálních možnostech volnočasových aktivit a jejich představ o trávení volného času formou dotazníkového šetření, jsou formulována doporučení pro marketingové aktivity neziskových organizací zaměřených na seniory a vymezen prostor na trhu pro vznik obdobných neziskových organizací. cs
dc.format 78 s. cs
dc.format.extent 1510996 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Centrum pro seniory cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject hlavní město Praha cs
dc.subject marketingový mix neziskových organizací cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject občanské sdružení cs
dc.subject obecně prospěšná společnost cs
dc.subject služby sociální a charitativní péče cs
dc.subject Život 90 cs
dc.subject Center for seniors en
dc.subject survey en
dc.subject City of Prague en
dc.subject marketing mix of non-profit organizations en
dc.subject non-profit organizations en
dc.subject civic associations en
dc.subject nonprofit organization en
dc.subject social services and charity care en
dc.subject Life 90 en
dc.title Senioři jako cílová skupina pro neziskové subjekty cs
dc.title.alternative Senior Citizens as a Target Group for Non-profit Companies en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2012-05-24
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the specifics of non-profit organization and analysis of the situation of non-profit organizations for the elderly in the capital Prague. The target group are active seniors who are interested in meaningful leisure activities. Based on the mapping of the social situation of older people in Prague, and an overview of their current leisure time activities and their expectation about spedning leisure time, in the form of a questionnaire survey, recommendations are formulated for the marketing activities of nonprofit organizations focused on seniors, and to define the market space for the development of similar non-profit organizations. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26043
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-24


Files in this item

Files Size Format View
adamová_2012_bp.pdf 1.440Mb PDF View/Open
adamová_2012_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word View/Open
adamová_2012_op.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account