dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Kozlíková, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T07:00:24Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T07:00:24Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19302
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na téma efektivní interní komunikace pomocí nástrojů public relations. V první části práce jsou popsána teoretická východiska, zejména proces efektivní komunikace, charakteristika interní komunikace a cíle a nástroje public relations. V druhé, praktické části práce je zkoumána interní komunikace zvolené firmy. Na základě teoretických východisek a provedené analýzy výsledků kvantitativního výzkumu, byly definovány závěry a navržena doporučení, která by mohla přispět ke zlepšení stavu interní komunikace ve zvolené firmě pomocí vybraných nástrojů PR. |
cs |
dc.format |
66 s. (73 637 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2813722 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje public relations
|
cs |
dc.subject |
interní public relations
|
cs |
dc.subject |
efektivní komunikace
|
cs |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
Public Relations tools
|
en |
dc.subject |
internal Public Relations
|
en |
dc.subject |
effective communication
|
en |
dc.title |
Efektivní interní komunikace pomocí nástrojů public relations |
cs |
dc.title.alternative |
Effective Internal Communication with the Use of the Tools of Public Relations |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kamas, Patrik |
|
dc.date.accepted |
2012-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on the theme "Effective Internal Communication by Using the Tools of Public Relations". It deals with the important part of organization-its internal communication and PR tools, that are in the process of internal communication used. The theoretical background is described in the first part of bachelor thesis. Especially the communication process and the conditions of effective course, the characteristic of internal communication, goals and tools of PR. In the second, practical part, is examined the internal communication in the selected company and using of chosen PR tools. It also includes analysis of data acquired by quantitative research. The aim of the research was to find answers to the research questions. Based on the theoretical background and analysis of research findings have been defined and proposed recommendations that could contribute to the improvement of internal communication in the company by chosen PR tools. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26064
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|