The Project of Austrian Market Penetration by the Slovenian Fashion House Mura with a New Business Orientation and Marketing Strategy
Show full item record
No preview available
Title:
|
The Project of Austrian Market Penetration by the Slovenian Fashion House Mura with a New Business Orientation and Marketing Strategy |
Author: |
Simić, Dragan
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Módní průmysl je jedním z největších hospodářských odvětví a ukázalo se, že roste ještě rychlejším tempem. Pravidelně ovlivňuje lidi a to ne pouze v tom, jaké oblečení nosí, ale i v tom, jakým životním stylem žijí. Pro firmu Mura, dříve jednoho z největších módních domů v Evropě, je klíčovým zájmem rozvíjet své podnikání. Z tohoto důvodu bude strategie hrát nejdůležitější roli v tak rychle se měnícím prostředí, jako je to dnešní. Tato studie a projekt si klade za cíl nastínit specifika odvětví módního průmyslu a určit jeho jednoznačnou obchodní nedostatečnost a na základě zjištění vytvořit nové obchodní moduly. Zaměřuje se na strategické aspekty a orientaci, která povede k obchodnímu návrhu proniknutí na trh za účelem znovuobnovení obchodního úspěchu, kterého firma Mura již jednou dosáhla. Práce navíc odhaluje potenciál projektu, specifické překážky a další specifika projektu prostřednictvím různých analýz. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19301
|
Date:
|
2012-03-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
24427
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account