dc.contributor.advisor |
Řeháčková, Helena
|
|
dc.contributor.author |
Štiková, Zdeňka
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T06:59:06Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T06:59:06Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19300
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce popisuje zvládání vývojových úkolů u adolescentů navštěvujících nízkoprahové zařízení pro děti a mládež, přičemž východiskem je koncepce vývojových úkolů R. J. Havighursta. V teoretické části své práce se zabývám obdobím adolescence, specifikováním vývojových úkolů, různými výzkumy souvisejícími s těmito úkoly a nízkoprahovými zařízeními pro děti a mládež. Praktickou část tvoří kvalitativní výzkum, v jehož rámci se pomocí metod poslostrukturovaného rozhovoru, volných asociací a terénních zápisů z pozorování snažím zjistit, jak zvládají své vývojové úkoly v dospívání adolescenti, kteří navštěvují nízkoprahové zařízení pro děti a mládež Unie Kompas ve Zlíně. |
cs |
dc.format |
83 s. |
cs |
dc.format.extent |
1342640 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Adolescence
|
cs |
dc.subject |
mládež
|
cs |
dc.subject |
vývojové úkoly
|
cs |
dc.subject |
nízkoprahová zařízení pro děti a mládež
|
cs |
dc.subject |
Adolescence
|
en |
dc.subject |
adolescents
|
en |
dc.subject |
developmental tasks
|
en |
dc.subject |
low-threshold centres for children and minors
|
en |
dc.title |
Zvládání vývojových úkolů u adolescentů navštěvujících nízkoprahové zařízení pro děti a mládež |
cs |
dc.title.alternative |
Coping with Developmental Tasks in Adolescents Attending a Low-Threshold Centre for Children and Minors |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Balvín, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2012-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis describes coping with developmental tasks in adolescents attending a low-threshold centre for children and minors, the conception of developmental tasks by R. J. Havighurst is the base. In the theoretical part of this thesis I deal with the period of adolescence, specification of developmental tasks, different researches related to these tasks and low-threshold centres for children and minors. The practical part is composed of qualitative research. With techniques: semi-structured interview, free associations and field notes from observation I try to find out how the adolescents attending the low-threshold centre for children and minors Unie Kompas in Zlín cope with the developmental tasks. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24966
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-23 |
|
local.subject |
nízkoprahová centra
|
cs |
local.subject |
low-threshold centers
|
en |