dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Botková, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T06:56:28Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T06:56:28Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19295
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na průzkum spokojenosti zákazníků Čerpací stanice Těšetice. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části uvádím na základě rešerše literatury poznatky o zákaznících, zaměstnancích, spokojenosti zákazníků a službách. Také uvádím informace o merchandisingu a konkurenci. V praktické části představuji historii a současnost firmy, provádím SWOT analýzu a analýzu konkurence a nakonec analyzuji průzkum spokojenosti zákazníků. Závěrem navrhuji doporučení, která by měla pomoci ke zvýšení spokojenosti zákazníků. |
cs |
dc.format |
70 s. (74 617 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1623836 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanci
|
cs |
dc.subject |
prodejce
|
cs |
dc.subject |
maloobchod
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
satisfaction of customers
|
en |
dc.subject |
employees
|
en |
dc.subject |
seller
|
en |
dc.subject |
retail
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.title |
Spokojenost zákazníků čerpací stanice Těšetice |
cs |
dc.title.alternative |
Satisfaction of Customers of the Těšetice Petrol Station |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zavřelová, Veronika |
|
dc.date.accepted |
2012-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on a survey of satisfaction of customers of the petrol station Těšětice. The thesis is divided in two parts, theoretical and practical. In the theoretical part I present findings about customers, employees, satisfaction of customers and services, based on research in relevant literature. I also present information about merchandising and competition. In the analytical part I introduce the past and present of the firm, I carry out SWOT analysis and competition analysis and finally I analyze the survey of satisfaction of the customers. In the end I propose recommendations which should help to enhance the satisfaction of customers. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
25949
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-03 |
|