Koncept věrnostního programu ve společnosti DF Partner s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Koncept věrnostního programu ve společnosti DF Partner s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Hynčica, Martin
dc.date.accessioned 2013-10-04T06:54:31Z
dc.date.available 2013-10-04T06:54:31Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19291
dc.description.abstract Bakalářská práce se v teoretické části zabývá věrnostními programy jako součástí kom-plexní marketingové komunikace. Součástí teoretické části je také teoretický základ po-třebný pro realizaci marketingových výzkumů. V praktické části pak na základě kvalitativ-ního marketingového výzkumu analyzuje postoje zákazníků společnosti k věrnostním pro-gramům, a v následném kvantitativním výzkumu ověřuje pravdivost získaných údajů na reprezentativním vzorku. Závěrem jsou vyhodnoceny stanovené výzkumné otázky a dopo-ručena náplň a konstrukce věrnostního programu. cs
dc.format 61 s. cs
dc.format.extent 2124106 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject věrnostní programy cs
dc.subject věrnost/loajalita k dodavateli cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject řízení vztahu se zákazníky cs
dc.subject B2B trhy cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject DF Partner s.r.o. cs
dc.subject hodnota zákazníka pro firmu cs
dc.subject loyalty programs en
dc.subject loyalty / allegiance to suppliers en
dc.subject marketing research en
dc.subject customer relationship management en
dc.subject B2B markets en
dc.subject sales promotion en
dc.subject qualitative research en
dc.subject quantitative research en
dc.subject DF Partner Ltd en
dc.subject the customer value for the company en
dc.title Koncept věrnostního programu ve společnosti DF Partner s.r.o. cs
dc.title.alternative The Concept of a Loyalty Program in the DF Partner Ltd. Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šuch, Ondřej
dc.date.accepted 2012-05-23
dc.description.abstract-translated The theoretical part of the Bachelor focuses on loyalty programs as part of the complex marketing communications. The theoretical part is also a theoretical basis for the necessary protocol for implementation of marketing research. In the practical part, based on qualita-tive of marketing research analyzes the attitudes of customers' loyalty to the programs, and the next quantitative research verifies the veracity of the data on a representative sample. Finally, the evaluation is the research question and recommendation activities and con-struction of a loyalty program. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26057
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
hynčica_2012_bp.pdf 2.025Mb PDF View/Open
hynčica_2012_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
hynčica_2012_op.pdf 124.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account