dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Trang, Thi My Hanh
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T06:51:36Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T06:51:36Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19286
|
|
dc.description.abstract |
Vietnam, jeden z nejvíce potenciálních trhů pro rozvoj a investice v jihovýchodní Asii, je velmi atraktivní pro tuzemské i zahraniční investory, s rychlým vývojem v ekono-mice, vzrůstající životní úrovní a rychlou urbanizací, rostoucími příjmy z rozrůstající se střední třídy. Firma H&M, Hennes & Mauritz AB byla velmi úspěšná v Evropě a USA se svojí globální expanzivní strategií zahrnující tradiční obchody a online sho-py po celém světě. Cílem této práce je navrhnout novou tržní expanzivní strategii a marketingovou strategii pro firmu H&M pro vstup na vietnamský internetový trh prostřednictví analýzy vietnamského trhu a provedením průzkumu tržního chování vietnamských zákazníků směrem k on-line obchodům a značce H&M a hodnocením efektivnosti provozu on-line obchodu pro firmu H&M ve Vietnamu. |
cs |
dc.format |
pg. 133, pg. 15 illust. suppl. |
cs |
dc.format.extent |
1621346 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
E-commerce
|
cs |
dc.subject |
on-line obchod
|
cs |
dc.subject |
právní pozadí
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
analýza trhu
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
realizace projektu a kontroly
|
cs |
dc.subject |
E-commerce
|
en |
dc.subject |
online shop
|
en |
dc.subject |
legal background
|
en |
dc.subject |
competitors
|
en |
dc.subject |
market analysis
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
project implementation and control
|
en |
dc.title |
Project for Establishing H and M Online Shop in Vietnam |
cs |
dc.title.alternative |
Project for Establishing H and M Online Shop in Vietnam |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hnátek, Milan |
|
dc.date.accepted |
2012-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
Vietnam, one of the most potential markets for development and investment in Southeast Asia, is very attractive to local and foreign investors, with the rapid development in econ-omy, the increased standard of living and rapid urbanization, the rising income of the burgeoning middle class. H&M, Hennes & Mauritz AB had been very successful in Europe and US market with global expansion strategy including traditional stores and online shop all round the world. The purpose of this thesis is to propose the new market expansion strategy and marketing strategy for H&M to enter Vietnam with an online shop by an overview of Vietnam mar-ket, conducting a market survey of Vietnamese customers? behavior toward online shop-ping and H&M brand, evaluating the efficiency of operating an online shop for H&M in Vietnam. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
24474
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|