Project for Establishing H and M Online Shop in Vietnam

DSpace Repository

Language: English čeština 

Project for Establishing H and M Online Shop in Vietnam

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Trang, Thi My Hanh
dc.date.accessioned 2013-10-04T06:51:36Z
dc.date.available 2013-10-04T06:51:36Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19286
dc.description.abstract Vietnam, jeden z nejvíce potenciálních trhů pro rozvoj a investice v jihovýchodní Asii, je velmi atraktivní pro tuzemské i zahraniční investory, s rychlým vývojem v ekono-mice, vzrůstající životní úrovní a rychlou urbanizací, rostoucími příjmy z rozrůstající se střední třídy. Firma H&M, Hennes & Mauritz AB byla velmi úspěšná v Evropě a USA se svojí globální expanzivní strategií zahrnující tradiční obchody a online sho-py po celém světě. Cílem této práce je navrhnout novou tržní expanzivní strategii a marketingovou strategii pro firmu H&M pro vstup na vietnamský internetový trh prostřednictví analýzy vietnamského trhu a provedením průzkumu tržního chování vietnamských zákazníků směrem k on-line obchodům a značce H&M a hodnocením efektivnosti provozu on-line obchodu pro firmu H&M ve Vietnamu. cs
dc.format pg. 133, pg. 15 illust. suppl. cs
dc.format.extent 1621346 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject E-commerce cs
dc.subject on-line obchod cs
dc.subject právní pozadí cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject analýza trhu cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject realizace projektu a kontroly cs
dc.subject E-commerce en
dc.subject online shop en
dc.subject legal background en
dc.subject competitors en
dc.subject market analysis en
dc.subject marketing mix en
dc.subject project implementation and control en
dc.title Project for Establishing H and M Online Shop in Vietnam cs
dc.title.alternative Project for Establishing H and M Online Shop in Vietnam en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hnátek, Milan
dc.date.accepted 2012-05-30
dc.description.abstract-translated Vietnam, one of the most potential markets for development and investment in Southeast Asia, is very attractive to local and foreign investors, with the rapid development in econ-omy, the increased standard of living and rapid urbanization, the rising income of the burgeoning middle class. H&M, Hennes & Mauritz AB had been very successful in Europe and US market with global expansion strategy including traditional stores and online shop all round the world. The purpose of this thesis is to propose the new market expansion strategy and marketing strategy for H&M to enter Vietnam with an online shop by an overview of Vietnam mar-ket, conducting a market survey of Vietnamese customers? behavior toward online shop-ping and H&M brand, evaluating the efficiency of operating an online shop for H&M in Vietnam. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24474
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
trang_2012_dp.pdf 1.546Mb PDF View/Open
trang_2012_vp.doc 44.5Kb Microsoft Word View/Open
trang_2012_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account