dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Jenčová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T06:51:09Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T06:51:09Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19285
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout možnosti dalšího rozvoje tradičního tištěného periodika Listy Ostravské univerzity, přičemž bude zohledněna možná integrace Ostravské univerzity v Ostravě s Vysokou školou báňskou-Technickou univerzitou Ostrava a eli-minace případných negativních dopadů na zmíněné periodikum. Teoretická část obsahuje základní teoretické poznatky o public relations, marketingu ve školství i o slučování vyso-kých škol. Praktická část představuje Ostravskou univerzitu v Ostravě a její interní časopis Listy Ostravské univerzity i Vysokou školu báňskou-TU Ostrava a její časopis Akademik. Praktická část dále obsahuje dvě dotazníková výzkumná šetření spokojenosti zaměstnanců a studentů s jejich časopisem i tři kvalitativní analýzy časopisu Ostravské univerzity. Dále je praktická část věnována Vysoké škole báňské-TU Ostrava a jejímu časopisu Akademik, který je zde kvalitativně analyzován. Poslední částí je projekt, založený na znalostech zís-kaných v průběhu přípravy předešlých částí. Obsahem tohoto projektu je zároveň dříve zmíněný hlavní cíl této práce - návrh změn časopisu Listy Ostravské univerzity s ohledem na aktuální vývoj ve školství a v procesu integrace Ostravské univerzity s Vysokou školou báňskou-TU Ostrava. |
cs |
dc.format |
103 (173 121), P XXXIII |
cs |
dc.format.extent |
6729019 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikace s veřejností
|
cs |
dc.subject |
interní a externí časopis
|
cs |
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
marketing škol
|
cs |
dc.subject |
slučování vysokých škol
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
Ostravská univerzita v Ostravě
|
cs |
dc.subject |
Listy Ostravské univerzity
|
cs |
dc.subject |
Vysoká škola báňská-TU Ostrava
|
cs |
dc.subject |
Akademik
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
public relation
|
en |
dc.subject |
internal and external journal
|
en |
dc.subject |
non-profit sector
|
en |
dc.subject |
university marketing
|
en |
dc.subject |
university integration
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
University of Ostrava
|
en |
dc.subject |
University of Ostrava Journal
|
en |
dc.subject |
Technical university of Ostrava
|
en |
dc.subject |
The Academic
|
en |
dc.title |
Listy Ostravské univerzity v Ostravě - efektivní PR nástroj komunikace s interní veřejností |
cs |
dc.title.alternative |
Listy Ostravské univerzity - Effective Tool of PR Communication with In-house Public |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2012-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
Main goal of this thesis is to propose options for further development of printed the Uni-versity of Ostrava Journal, with regard to possible integration of University of Ostrava with Technical University of Ostrava with endeavour of elimination of possible negative impact of the before mentioned periodical. Theoretical part of the thesis contain basic knowledge in the field of public relation, marketing in Education system and university integration. Practical part introduce University of Ostrava and its periodical University of Ostrava Journal and Technical university of Ostrava and its periodical The Academic. Practical part contain also two questionnaire studies directed at employees and students satisfaction with their periodical and three qualitative analysis of the University of Ostrava Journal. Also the before mentioned journal The Academic was qualitatively analysed. Results of the analysis are also included in the practical part of the thesis. Last part is project based on the know-ledge acquired during preparation of preceding parts. Content of the project is at the same time the above mentioned main goal of this thesis. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26174
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-04-20 |
|