Podpora kombinované formy výuky prostřednictvím online kurzů a eLearning
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vydrová, Janka
|
|
dc.contributor.author |
Krajča, Zbyněk
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T06:25:32Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T06:25:32Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19255
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce zkoumá využití elektronického vzdělávacího systému Moodle studenty kombinovaného studia sociální pedagogiky Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Poskytuje informace, jakým způsobem studenti k této formě výuky přistupují, co jim přináší, jak je motivuje, ale také jaké jsou představy studentů o její ideální podobě. Na základě výsledků výzkumného projektu jsou definována doporučení pro další rozvoj. |
cs |
dc.format |
60 s. (53 708 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2637470 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
eLearning
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
on-line kurzy
|
cs |
dc.subject |
Moodle
|
cs |
dc.subject |
eLearning
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
on-line courses
|
en |
dc.subject |
Moodle
|
en |
dc.title |
Podpora kombinované formy výuky prostřednictvím online kurzů a eLearning |
cs |
dc.title.alternative |
Support for Combined Studies through Online Courses and eLearning |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prusáková, Viera |
|
dc.date.accepted |
2012-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Master's Thesis surveys and analyses a usage of electronic educational system Moodle by part-time students of Social Pedagogy at The Faculty of Humanities of Tomas Bata University in Zlín. Answers questions how students use this type of education, what benefits and motivation they get and what is preferred by them. There are given progress advises according to the results of research project. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24913
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|
local.subject |
kombinované studium
|
cs |
local.subject |
part-time studium
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account