Public relations M klubu Třinec

DSpace Repository

Language: English čeština 

Public relations M klubu Třinec

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Vardasová, Veronika
dc.date.accessioned 2013-10-04T06:15:57Z
dc.date.available 2013-10-04T06:15:57Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19239
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je ?Public relations M klubu Třinec?. Hlavním cílem této práce je analýza nástrojů public relations, které je možné využívat v prostředí knihovny a dále analý-za současných komunikačních nástrojů M klubu Třinec. Na základě zjištěných výsledků pak navrhnout možné způsoby komunikace s uživateli knihovny. V teoretické části jsou zpraco-vány poznatky z public relations, příspěvkových organizací a komunikační nástroje. Prak-tická část je zaměřena na analýzu konkrétní organizace. Vlastní analýza, vycházející ze zjiš-těných informací v teoretické a praktické části, se snaží nalézt způsoby komunikace a kon-krétní činnosti a nástroje, které by mohly zefektivnit a vylepšit komunikaci knihovny s jejími uživateli. V závěru práce jsou navrženy konkrétní způsoby využití nástrojů public relations danou organizací. cs
dc.format 92 s. (114 596 znaků) cs
dc.format.extent 7616205 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Příspěvková organizace cs
dc.subject public relations cs
dc.subject knihovna cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject State-funded institution en
dc.subject public relations en
dc.subject library en
dc.subject communications strategy en
dc.title Public relations M klubu Třinec cs
dc.title.alternative Public Relations in M klub Třinec en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Eliška
dc.date.accepted 2012-05-28
dc.description.abstract-translated The theme of this diploma thesis is ?Public relations in M klub Třinec?. Main target of this thesis is analysis of Public Relations tools, which are possible to use in environment of libra-ry and afterwards analysis of pesent communication tools in M klub Třinec. On the basis of executed results of analysis than design possible way of communication with library users. In theoretic part there are processed experiences from PR, state-funded institutions and communication tools. Practical part is focused at analysis of choosen organization. Own ana-lyse, based from findings on practical and theoretical part, trying to find the communication way and concrete activities and tools, which can be used to make current work of organisation more efficient and improve library communication with her users. At the end of this work there are particular recommendations how to use public relations tool for this particular organisation. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Řízení netržních a sociálních služeb cs
dc.thesis.degree-discipline Non-Profit and Social Services Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 26914
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-04-20


Files in this item

Files Size Format View
vardasová_2012_dp.pdf 7.263Mb PDF View/Open
vardasová_2012_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
vardasová_2012_op.doc 121Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account