dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Vardasová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T06:15:57Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T06:15:57Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19239
|
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je ?Public relations M klubu Třinec?. Hlavním cílem této práce je analýza nástrojů public relations, které je možné využívat v prostředí knihovny a dále analý-za současných komunikačních nástrojů M klubu Třinec. Na základě zjištěných výsledků pak navrhnout možné způsoby komunikace s uživateli knihovny. V teoretické části jsou zpraco-vány poznatky z public relations, příspěvkových organizací a komunikační nástroje. Prak-tická část je zaměřena na analýzu konkrétní organizace. Vlastní analýza, vycházející ze zjiš-těných informací v teoretické a praktické části, se snaží nalézt způsoby komunikace a kon-krétní činnosti a nástroje, které by mohly zefektivnit a vylepšit komunikaci knihovny s jejími uživateli. V závěru práce jsou navrženy konkrétní způsoby využití nástrojů public relations danou organizací. |
cs |
dc.format |
92 s. (114 596 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
7616205 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Příspěvková organizace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
knihovna
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
State-funded institution
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
library
|
en |
dc.subject |
communications strategy
|
en |
dc.title |
Public relations M klubu Třinec |
cs |
dc.title.alternative |
Public Relations in M klub Třinec |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2012-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of this diploma thesis is ?Public relations in M klub Třinec?. Main target of this thesis is analysis of Public Relations tools, which are possible to use in environment of libra-ry and afterwards analysis of pesent communication tools in M klub Třinec. On the basis of executed results of analysis than design possible way of communication with library users. In theoretic part there are processed experiences from PR, state-funded institutions and communication tools. Practical part is focused at analysis of choosen organization. Own ana-lyse, based from findings on practical and theoretical part, trying to find the communication way and concrete activities and tools, which can be used to make current work of organisation more efficient and improve library communication with her users. At the end of this work there are particular recommendations how to use public relations tool for this particular organisation. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Řízení netržních a sociálních služeb |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Non-Profit and Social Services Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
26914
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-04-20 |
|