dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Jablunková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T06:02:21Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T06:02:21Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19217
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaobírá projektem zlepšení image Krajské nemocnice Tomáše Bati, a.s. Diplomová práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. Záměrem této práce je vyjasnit důležitost firemní image a vylíčit nástroje její tvorby. Teoretická část zahrnuje poznatky vycházející z odborných literatur vztahujících se k tématu práce - firemní image, firemní kultura. Výsledkem praktické části je vypracování dotazníkového šetření, PEST a SWOT analýzy a Porterův model pěti sil. Hlavní část práce tvoří projekt, který obsahuje doporučení a návrhy, pomocí kterých lze zlepšit image. Projekt byl poté podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
126 s. |
cs |
dc.format.extent |
2479467 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
firemní image
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
nemocnice
|
cs |
dc.subject |
zdravotnická zařízení
|
cs |
dc.subject |
zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
firemní design
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
corporate image
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
hospital
|
en |
dc.subject |
health care facilities
|
en |
dc.subject |
healthcare
|
en |
dc.subject |
corporate design
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení image Krajské nemocnice Tomáše Bati, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
The Project to Improving the Image Tomas Bata Regional Hospital, a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2012-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis discusses a project to improve image of a Tomas Bata Regional Hospital, a.s. The diploma work is divided on the three parts - theoretic, analytic and project. Its goal is to convey the importance of corporate image, and to depict the means used to design it. The theoretical part of the diploma thesis includes pieces of knowledge resulting from the specialised literature connected to the subject of the diploma thesis - corporate image, corporate culture. In the PEST, Porter five forces and SWOT analysis were compiled the information from whole analytic part. The main part represents project, which contains recommendations and proposals suitable for image improvement. The project was then a subject to timing, cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
23949
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|