Projekt zlepšení image Krajské nemocnice Tomáše Bati, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení image Krajské nemocnice Tomáše Bati, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Jablunková, Martina
dc.date.accessioned 2013-10-04T06:02:21Z
dc.date.available 2013-10-04T06:02:21Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19217
dc.description.abstract Diplomová práce se zaobírá projektem zlepšení image Krajské nemocnice Tomáše Bati, a.s. Diplomová práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. Záměrem této práce je vyjasnit důležitost firemní image a vylíčit nástroje její tvorby. Teoretická část zahrnuje poznatky vycházející z odborných literatur vztahujících se k tématu práce - firemní image, firemní kultura. Výsledkem praktické části je vypracování dotazníkového šetření, PEST a SWOT analýzy a Porterův model pěti sil. Hlavní část práce tvoří projekt, který obsahuje doporučení a návrhy, pomocí kterých lze zlepšit image. Projekt byl poté podroben časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 126 s. cs
dc.format.extent 2479467 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject firemní image cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject nemocnice cs
dc.subject zdravotnická zařízení cs
dc.subject zdravotnictví cs
dc.subject firemní design cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject corporate image en
dc.subject corporate culture en
dc.subject hospital en
dc.subject health care facilities en
dc.subject healthcare en
dc.subject corporate design en
dc.subject communication en
dc.title Projekt zlepšení image Krajské nemocnice Tomáše Bati, a.s. cs
dc.title.alternative The Project to Improving the Image Tomas Bata Regional Hospital, a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated This thesis discusses a project to improve image of a Tomas Bata Regional Hospital, a.s. The diploma work is divided on the three parts - theoretic, analytic and project. Its goal is to convey the importance of corporate image, and to depict the means used to design it. The theoretical part of the diploma thesis includes pieces of knowledge resulting from the specialised literature connected to the subject of the diploma thesis - corporate image, corporate culture. In the PEST, Porter five forces and SWOT analysis were compiled the information from whole analytic part. The main part represents project, which contains recommendations and proposals suitable for image improvement. The project was then a subject to timing, cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 23949
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
jablunková_2012_dp.pdf 2.364Mb PDF View/Open
jablunková_2012_vp.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open
jablunková_2012_op.zip 28.01Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account