dc.contributor.advisor |
Půček, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Jílková, Radka
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T05:58:36Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T05:58:36Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19211
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá městským marketingem jako nástrojem pro zvýšení cestovního ruchu v dané oblasti. Teoretická část obsahuje základní pojmy týkající se tohoto tématu: marketing, městský marketing, marketing památek, cestovní ruch a průvodcovská činnost. Dále se zaměřuje na strategické dokumenty v oblasti cestovního ruchu. V praktické části se konkrétně rozebírá situace městského marketingu a cestovního ruchu ve městě Šumperku. Představují se turistické produkty města. Na závěr se na základě dotazníkového šetření doporučují návrhy na zvýšení návštěvnosti procházkových okruhů města Šumperka. |
cs |
dc.format |
105 s. (14 s. příloh) |
cs |
dc.format.extent |
14612771 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Městský marketing
|
cs |
dc.subject |
strategický dokument
|
cs |
dc.subject |
oblast cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
průvodce
|
cs |
dc.subject |
procházkový okruh
|
cs |
dc.subject |
turistický produkt
|
cs |
dc.subject |
City marketing
|
en |
dc.subject |
strategic dokument
|
en |
dc.subject |
area of tourism
|
en |
dc.subject |
guide
|
en |
dc.subject |
sightseeing tour
|
en |
dc.subject |
tourist product
|
en |
dc.title |
Městský marketing jako nástroj pro zvýšení cestovního ruchu ve městě Šumperku |
cs |
dc.title.alternative |
City Marketing as a Tool for Increasing Tourism in the City Šumperk |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zicha, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2012-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Master thesis deals with city marketing as a tool for increasing tourism in the area. The theoretical part contains the basic concepts on this topic: marketing, city marketing, sights marketing, tourism and guide activity. Then it focuses on the strategic documents in the area of tourism. In the practical section it specifically examines situation of city marketing and tourism in Šumperk. They represent the tourist products of the city. Finally based on the survey recommend suggestion for increase attendance sightseeing tours in Šumperk. |
en |
dc.description.department |
Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/178
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná správa a regionální rozvoj |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Public Sector Administration and Regional Development |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
25625
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|