Městský marketing jako nástroj pro zvýšení cestovního ruchu ve městě Šumperku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Městský marketing jako nástroj pro zvýšení cestovního ruchu ve městě Šumperku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Půček, Milan
dc.contributor.author Jílková, Radka
dc.date.accessioned 2013-10-04T05:58:36Z
dc.date.available 2013-10-04T05:58:36Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19211
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá městským marketingem jako nástrojem pro zvýšení cestovního ruchu v dané oblasti. Teoretická část obsahuje základní pojmy týkající se tohoto tématu: marketing, městský marketing, marketing památek, cestovní ruch a průvodcovská činnost. Dále se zaměřuje na strategické dokumenty v oblasti cestovního ruchu. V praktické části se konkrétně rozebírá situace městského marketingu a cestovního ruchu ve městě Šumperku. Představují se turistické produkty města. Na závěr se na základě dotazníkového šetření doporučují návrhy na zvýšení návštěvnosti procházkových okruhů města Šumperka. cs
dc.format 105 s. (14 s. příloh) cs
dc.format.extent 14612771 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Městský marketing cs
dc.subject strategický dokument cs
dc.subject oblast cestovního ruchu cs
dc.subject průvodce cs
dc.subject procházkový okruh cs
dc.subject turistický produkt cs
dc.subject City marketing en
dc.subject strategic dokument en
dc.subject area of tourism en
dc.subject guide en
dc.subject sightseeing tour en
dc.subject tourist product en
dc.title Městský marketing jako nástroj pro zvýšení cestovního ruchu ve městě Šumperku cs
dc.title.alternative City Marketing as a Tool for Increasing Tourism in the City Šumperk en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zicha, Jiří
dc.date.accepted 2012-05-30
dc.description.abstract-translated The Master thesis deals with city marketing as a tool for increasing tourism in the area. The theoretical part contains the basic concepts on this topic: marketing, city marketing, sights marketing, tourism and guide activity. Then it focuses on the strategic documents in the area of tourism. In the practical section it specifically examines situation of city marketing and tourism in Šumperk. They represent the tourist products of the city. Finally based on the survey recommend suggestion for increase attendance sightseeing tours in Šumperk. en
dc.description.department Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/178 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Veřejná správa a regionální rozvoj cs
dc.thesis.degree-discipline Public Sector Administration and Regional Development en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 25625
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
jílková_2012_dp.pdf 13.93Mb PDF View/Open
jílková_2012_vp.doc 75Kb Microsoft Word View/Open
jílková_2012_op.doc 76Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account