Návrh komunikační strategie developerských projektů v oblasti rezidenční výstavby realizovaných PSK Europe s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikační strategie developerských projektů v oblasti rezidenční výstavby realizovaných PSK Europe s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Mlčková, Eva
dc.date.accessioned 2013-10-04T05:53:55Z
dc.date.available 2013-10-04T05:53:55Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19207
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci developera s jeho primární cílovou skupinou při prodeji rezidenčního komplexu. Analyzuje současný realitní trh v České republice, popisuje vývoj, kterým tento obor prošel, podrobněji sleduje Zlínský a Olomoucký kraj. Práce analyzuje poptávku a nabídku v oblasti rezidenčního bydlení, cílovou skupinu a cenovou hladinu v obou regionech. Na základě výsledků těchto analýz následně doporučuje komunikační mix perspektivních projektů. cs
dc.format 108 s. cs
dc.format.extent 5441906 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject public relations cs
dc.subject Porterův model cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject řízení projektu cs
dc.subject marketing en
dc.subject communication mix en
dc.subject product en
dc.subject public relations en
dc.subject Porter's model en
dc.subject segmentation en
dc.subject distribution en
dc.subject project management en
dc.title Návrh komunikační strategie developerských projektů v oblasti rezidenční výstavby realizovaných PSK Europe s.r.o. cs
dc.title.alternative Proposal of a Communication Strategy for Residential Developer Projects Implemented by PSK Europe s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated This master thesis focuses to marketing communication of a developer with its primary target group during selling residential complex. It analyzes current residential market in the Czech republic, describes evolution of it, points out Zlínský and Olomoucký kraj. The thesis analyzes demand and offer of residential market, target group and price level in both regions. In the practical part, the thesis recommends communication mix of promising projects based on results of the analysis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26285
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-20


Files in this item

Files Size Format View
mlčková_2012_dp.pdf 5.189Mb PDF View/Open
mlčková_2012_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
mlčková_2012_op.pdf 374.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account