Návrh komunikační strategie developerských projektů v oblasti rezidenční výstavby realizovaných PSK Europe s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Mlčková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T05:53:55Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T05:53:55Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19207
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci developera s jeho primární cílovou skupinou při prodeji rezidenčního komplexu. Analyzuje současný realitní trh v České republice, popisuje vývoj, kterým tento obor prošel, podrobněji sleduje Zlínský a Olomoucký kraj. Práce analyzuje poptávku a nabídku v oblasti rezidenčního bydlení, cílovou skupinu a cenovou hladinu v obou regionech. Na základě výsledků těchto analýz následně doporučuje komunikační mix perspektivních projektů. |
cs |
dc.format |
108 s. |
cs |
dc.format.extent |
5441906 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
Porterův model
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
řízení projektu
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
Porter's model
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
distribution
|
en |
dc.subject |
project management
|
en |
dc.title |
Návrh komunikační strategie developerských projektů v oblasti rezidenční výstavby realizovaných PSK Europe s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Proposal of a Communication Strategy for Residential Developer Projects Implemented by PSK Europe s.r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2012-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis focuses to marketing communication of a developer with its primary target group during selling residential complex. It analyzes current residential market in the Czech republic, describes evolution of it, points out Zlínský and Olomoucký kraj. The thesis analyzes demand and offer of residential market, target group and price level in both regions. In the practical part, the thesis recommends communication mix of promising projects based on results of the analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26285
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account