Projekt zkvalitnění péče o zákazníky v rámci přímých přenosů oper ve Velkém kině Zlín
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Pešková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T05:42:31Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T05:42:31Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19197
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je vytvoření projektu zkvalitnění péče o zákazníky v rámci přímých přenosů oper ve Velkém kině Zlín. Projekt vychází jak z teoretických poznatků, které jsou v teoretické části, tak z praktických poznatků, které jsou v praktické části. Teo-retická část je zaměřená na služby, marketingový a komunikační mix, na zákazníka a mar-ketingový výzkum. Praktická část se dále člení na zhodnocení stávajícího stavu a následný projekt vycházející z analýzy současného stavu. Projekt je podrobený nákladové, rizikové a časové analýze. |
cs |
dc.format |
105 s. (20 174) |
cs |
dc.format.extent |
2132957 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Klíčová slova: služby
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
cílový zákazník
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Keywords: service
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
target customer
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Projekt zkvalitnění péče o zákazníky v rámci přímých přenosů oper ve Velkém kině Zlín |
cs |
dc.title.alternative |
Project of an Improvement of Customer Care Within Live Broadcast in Velké kino Zlín |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gaja, Michal |
|
dc.date.accepted |
2012-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to create a Project of an Improvement of Customer Care Within Live Broadcast in Velké kino Zlín. This project gathers outcomes from both theoretical and practical research which are included separately in the practical and the theoretical parts. The theoretical part focuses on services, marketing and communication mix, customer and marketing research. The practical part is separated into following sections: evaluation of future situation and consequential project coming out of the present situation analysis. Pro-ject is under the cost, risk and time analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
23967
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account