Projekt zkvalitnění péče o zákazníky v rámci přímých přenosů oper ve Velkém kině Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zkvalitnění péče o zákazníky v rámci přímých přenosů oper ve Velkém kině Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Pešková, Veronika
dc.date.accessioned 2013-10-04T05:42:31Z
dc.date.available 2013-10-04T05:42:31Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19197
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vytvoření projektu zkvalitnění péče o zákazníky v rámci přímých přenosů oper ve Velkém kině Zlín. Projekt vychází jak z teoretických poznatků, které jsou v teoretické části, tak z praktických poznatků, které jsou v praktické části. Teo-retická část je zaměřená na služby, marketingový a komunikační mix, na zákazníka a mar-ketingový výzkum. Praktická část se dále člení na zhodnocení stávajícího stavu a následný projekt vycházející z analýzy současného stavu. Projekt je podrobený nákladové, rizikové a časové analýze. cs
dc.format 105 s. (20 174) cs
dc.format.extent 2132957 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: služby cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject cílový zákazník cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Keywords: service en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject customer en
dc.subject target customer en
dc.subject marketing research en
dc.title Projekt zkvalitnění péče o zákazníky v rámci přímých přenosů oper ve Velkém kině Zlín cs
dc.title.alternative Project of an Improvement of Customer Care Within Live Broadcast in Velké kino Zlín en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gaja, Michal
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to create a Project of an Improvement of Customer Care Within Live Broadcast in Velké kino Zlín. This project gathers outcomes from both theoretical and practical research which are included separately in the practical and the theoretical parts. The theoretical part focuses on services, marketing and communication mix, customer and marketing research. The practical part is separated into following sections: evaluation of future situation and consequential project coming out of the present situation analysis. Pro-ject is under the cost, risk and time analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 23967
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
pešková_2012_dp.pdf 2.034Mb PDF View/Open
pešková_2012_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open
pešková_2012_op.pdf 338.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account