Marketing Penetration Strategy for "Super Tannery Limited" in the Czech Market
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Tskitishvili, Maia
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T05:26:23Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T05:26:23Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19176
|
|
dc.description.abstract |
Největší indický výrobce kožené Super Tannery Limited zaměřuje svoji penetrační strategii nejednu z nejvýhodnějších částí Střední Evropy, kterou je Česká republika. Indická společnost má velké zkušenosti s pronikáním na zámořské trhy a hledá nové trhy k zahájení své činnosti otevřením zcela nových zastoupení a poboček v srdci Evropy. Cílem této práce je zpracovat kritickou a hloubkovou analýzu současné situace v České republice, se zaměřením se na existující společnosti v oblasti kožedělné výroby a prezentovat aktuální potenciál země pro odhad vstupu nového subjektu na trh. Kromě toho, identifikovat případné hrozby, kterým může společnost Super Tannery Limited mohou čelit v budoucnu. |
cs |
dc.format |
96. pg. 3 illust. |
cs |
dc.format.extent |
1397333 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pronikání na trh
|
cs |
dc.subject |
makroprostředí
|
cs |
dc.subject |
polohování
|
cs |
dc.subject |
globalizace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
legal background
|
en |
dc.subject |
project implementation
|
en |
dc.subject |
market penetration
|
en |
dc.subject |
macro environment
|
en |
dc.subject |
positioning
|
en |
dc.subject |
globalization
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
potential competitors
|
en |
dc.title |
Marketing Penetration Strategy for "Super Tannery Limited" in the Czech Market |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Penetration Strategy for "Super Tannery Limited" in the Czech Market |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hnátek, Milan |
|
dc.date.accepted |
2012-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The biggest Indian leather manufacturer Super Tannery Limited has targeted its market penetration strategy in one of the most advantageous part of Central European country i.e. Czech Republic. Indian company is well experienced in overseas market penetration and seeking new mar-kets to start its operation with opening branch office/warehouse (in the heart of Eu-rope/targeted market). The aim of this thesis is to convey the crucial and deep analysis of the present situation of Czech Republic, distinguishing the existing leather manufacturer companies? and to study current potential of the country for estimating the accessibility of new market entrant. In addition, to identify relevant threats that STL may face in the future. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
24481
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account