dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Lukáč, Peter
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T05:16:19Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T05:16:19Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19163
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu projektu neocard, vlastně-ného společností TOMIVET s.r.o. V teoretické části práce jsou zpracovány poznatky z dostupných pramenů, týkající se strategického plánování a teorie marketingového mixu, s důrazem na jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Praktická část se zabývá kromě základní charakteristiky zmíněného projektu také zjišťová-ním vnímání projektu neocard jeho B2B zákazníky a jeho uživateli, tedy segmentem B2C. K tomuto účelu slouží realizovaný průzkum znalosti značky, průzkum spokojenosti B2B zákazníků a pozorování chování uživatelů. Dále je provedena situační analýza projektu, pomocí nástrojů strategického plánování, jmenovitě benchmarkingu konkurence, SWOT analýzy a analýzy portfolia s využitím GE matice. V další části práce je vypracována kri-tická analýza stávajícího marketingového mixu, zakončená sérií závěrečných doporučení. |
cs |
dc.format |
90 s. |
cs |
dc.format.extent |
3241386 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
strategické plánování
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
strategic planning
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
promotional mix
|
en |
dc.title |
Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Mix of a Company with Emphasis on Marketing Communications |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2012-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis analyzes the marketing mix of the neocard project, owned by the company TOMIVET Ltd. In the theoretical part of the thesis detailed outcomes of availa-ble literature sources are located, related to strategic planning and marketing mix theory, with an emphasis on an individual promotional mix tools. Practical part of the thesis elaborates on essential neocard's product characteristics with assessing the perception of the project Neocard by its B2B customers and its users from B2C segment. For this purpose the bachelor thesis is accompanied by brand awareness survey, B2B customer's satisfaction survey and behavior observation of its users. Furthermore, the situation analysis is utilized, employing the strategic planning tools - namely competitive benchmarking, SWOT analysis and the GE portfolio analysis. While drawing a conclusion the critical analysis of the current marketing mix is elaborated by completing a set of final recommendations. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26013
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|