Využití humoru a vtipu v oblasti MK

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití humoru a vtipu v oblasti MK

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Kolář, Josef
dc.date.accessioned 2013-10-04T05:13:41Z
dc.date.available 2013-10-04T05:13:41Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19159
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá analýzou a zkoumáním humorné tištěné reklamy propagující automobily. Teoretická část práce vychází ze studia odborné literatury z oblasti reklamy, historie reklamy, psychologie humoru a marketingového výzkumu. Praktická část analyzuje vnímání a postoje humorné tištěné reklamy českou veřejností a projektová část přináší manuál pro tvorbu humorné reklamy. cs
dc.format 86 cs
dc.format.extent 3708115 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject humor cs
dc.subject vtip cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject kreativita cs
dc.subject advertisement en
dc.subject humour en
dc.subject joke en
dc.subject research en
dc.subject creativity en
dc.title Využití humoru a vtipu v oblasti MK cs
dc.title.alternative Using Humor and Wit in Marketing Communications en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated This graduation thesis deals with analyzis and exploration of humorous print ads of cars. The theoretical part is based on the study of literature in the field of advertising, history of advertising, humour, psychology and marketing research. The practical part analyzes the perceptions and attidudes of humorous print ads by Czech public. The project part provides manual for creation of humorous ads. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26179
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-19


Files in this item

Files Size Format View
kolář_2012_dp.pdf 3.536Mb PDF View/Open
kolář_2012_vp.doc 145Kb Microsoft Word View/Open
kolář_2012_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account