dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Římská, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T04:40:10Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T04:40:10Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19126
|
|
dc.description.abstract |
Předložená bakalářská práce se zabývá tématem nástrojů podpory prodeje v maloobchodech a jejich účinky na konečném nákupním rozhodnutí. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část vychází z odborné literatury, definuje základní pojmy a koncepty, které jsou dále používány. Práce se krátce věnuje marketingovému mixu, komunikačnímu mixu, integrované marketingové komunikaci a maloobchodu. Konkrétněji pojednává o podpoře prodeje, představuje cíle, důvody a formy podpory prodeje využívané v maloobchodním prodeji a o nákupním chování. V praktické části jsou vyhodnoceny vybrané výzkumy týkající se podpory prodeje v maloobchodech z pohledu zadavatelů POP reklamy a zástupců maloobchodu. Stěžejním bodem praktické části jsou zápisy asistovaných nákupů, jejich vyhodnocení, závěry plynoucí z tohoto průzkumu a doporučení. |
cs |
dc.format |
60 s. (90 798 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2190156 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
in-store komunikace
|
cs |
dc.subject |
maloobchod
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
POP prostředky
|
cs |
dc.subject |
in store communication
|
en |
dc.subject |
retail
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
POP tools
|
en |
dc.title |
Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě |
cs |
dc.title.alternative |
Effective Use of Sales Promotion Tools in Retail |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zavřelová, Veronika |
|
dc.date.accepted |
2012-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
Presented bachelor thesis is dealing with topic of product promotion in retails and its effects to final decision in shopping process. Thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part is based on academic literature and defines basic meanings and concepts which are consequently used. Thesis is shortly dealing with marketing mix, communication mix, integrated marketing communication and deals with retail. Specifically is thesis about sales promotion, represents aims, reasons and forms of sales promotion used in retail sales and deals with consumer behavior. In practical part are evaluated chosen researches related with sales promotion in retail from point of view of POP advertisement client and retails assistants. Crucial point of practical part is transcripts of assisted shopping, evaluating of those, arisen conclusions and recommendation. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26024
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-03 |
|