dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Filípková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T04:37:16Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T04:37:16Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19122
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci se zabývám dramatickou výchovou a jejím využitím ve vyučovacím procesu. V teoretické části své práce se věnuji definici dramatické výchovy. Konkrétně jejím principům, prvkům, cílům a obsahu. V následující kapitole pojednávám o procesu učení. Popisuji zde vyučovací metody, aktivní vyučování, metody a techniky dramatické výchovy. Současně poukazuji na učitelovu osobnost a charakteristiku zvláštností dětí staršího školního věku. V praktické části se snažím za použití metody experimentu najít odpověď na otázku, do jaké míry a za jakých podmínek je možné aplikovat dramatickou výchovu jako vyučovací metodu. Respektive stanovit její vliv na kvalitu získaných poznatků jedince. |
cs |
dc.format |
75 s., 10 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2491937 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dramatická výchova
|
cs |
dc.subject |
proces učení
|
cs |
dc.subject |
aktivní vyučování
|
cs |
dc.subject |
osobnost učitele
|
cs |
dc.subject |
starší školní věk
|
cs |
dc.subject |
drama education
|
en |
dc.subject |
learning process
|
en |
dc.subject |
active teaching
|
en |
dc.subject |
teacher?s personality
|
en |
dc.subject |
older school age
|
en |
dc.title |
Dramatická výchova a její využití v pedagogické praxi |
cs |
dc.title.alternative |
Drama Education and its Use in Teaching Practice |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Suchánková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2012-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my thesis I deal with drama education and its use within a teaching process. The theoretical part of my thesis is devoted to the definition of drama, namely its principles, elements, objectives and content. Next chapter describes the learning process, specifically teaching methods, active teaching and techniques of drama education. Additionally, I emphasize the teacher's personality and the rarity characteristics of students of older school age. In the practical part I try ? by using the experimental method ? to find an answer on to what extent and under which conditions it is possible to apply drama education as a teaching method. In other words, to determine its impact on the quality of the knowledge obtained by each individual. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24856
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2012-04-25 |
|