Dramatická výchova a její využití v pedagogické praxi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Dramatická výchova a její využití v pedagogické praxi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kašpárková, Svatava
dc.contributor.author Filípková, Lenka
dc.date.accessioned 2013-10-04T04:37:16Z
dc.date.available 2013-10-04T04:37:16Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19122
dc.description.abstract Ve své diplomové práci se zabývám dramatickou výchovou a jejím využitím ve vyučovacím procesu. V teoretické části své práce se věnuji definici dramatické výchovy. Konkrétně jejím principům, prvkům, cílům a obsahu. V následující kapitole pojednávám o procesu učení. Popisuji zde vyučovací metody, aktivní vyučování, metody a techniky dramatické výchovy. Současně poukazuji na učitelovu osobnost a charakteristiku zvláštností dětí staršího školního věku. V praktické části se snažím za použití metody experimentu najít odpověď na otázku, do jaké míry a za jakých podmínek je možné aplikovat dramatickou výchovu jako vyučovací metodu. Respektive stanovit její vliv na kvalitu získaných poznatků jedince. cs
dc.format 75 s., 10 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2491937 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dramatická výchova cs
dc.subject proces učení cs
dc.subject aktivní vyučování cs
dc.subject osobnost učitele cs
dc.subject starší školní věk cs
dc.subject drama education en
dc.subject learning process en
dc.subject active teaching en
dc.subject teacher?s personality en
dc.subject older school age en
dc.title Dramatická výchova a její využití v pedagogické praxi cs
dc.title.alternative Drama Education and its Use in Teaching Practice en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Suchánková, Eliška
dc.date.accepted 2012-05-28
dc.description.abstract-translated In my thesis I deal with drama education and its use within a teaching process. The theoretical part of my thesis is devoted to the definition of drama, namely its principles, elements, objectives and content. Next chapter describes the learning process, specifically teaching methods, active teaching and techniques of drama education. Additionally, I emphasize the teacher's personality and the rarity characteristics of students of older school age. In the practical part I try ? by using the experimental method ? to find an answer on to what extent and under which conditions it is possible to apply drama education as a teaching method. In other words, to determine its impact on the quality of the knowledge obtained by each individual. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 24856
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-04-25


Files in this item

Files Size Format View
filípková_2012_dp.pdf 2.376Mb PDF View/Open
filípková_2012_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
filípková_2012_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account