dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Foretová, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T03:53:52Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T03:53:52Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19110
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnotit současný stav marketingového řízení Uni-verzity obrany. Na základě této analýzy je vypracován projekt, který povede ke zlepšení stávající situace. Tato práce je rozdělena do tří částí, kde v části první jsou popsány teore-tické poznatky týkající se marketingu a marketingové komunikace. Druhá, praktická část, blíže popisuje Univerzitu obrany a analyzuje současnou podobu marketingového řízení. Na základě této analýzy je následně vypracován projekt, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
105 s. |
cs |
dc.format.extent |
2201678 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
analýza makroprostředí
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication mix
|
en |
dc.subject |
analysis of the ma-croenvironment
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového řízení Univerzity obrany |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Management Project of the University Defence |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubík, Josef |
|
dc.date.accepted |
2012-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of the dissertation is to evaluate the current situation of marketing manage-ment of the University of Defense. Based on the analysis to develop a project that will lead towards an improvement current situation. This dissertation is divided into three parts. The first part describes theoretical knowledge of marketing and marketing communication. The second practical part describes in details the University of Defense and analysis the current situation of the marketing management. Based on this analysis is subsequently developer a project that is subjected on cost, time and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
23971
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|