dc.contributor.advisor |
Gregarová, Magda
|
|
dc.contributor.author |
Šandová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T00:21:20Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T00:21:20Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1909
|
|
dc.description.abstract |
V bakalářské práci se věnuji firemní kultuře společnosti HeidelbergCement a jedné z jeho dceřiných společností v České republice - Českomoravské štěrkovny. V práci popisuji neje-nom firemní kulturu a identitu společnosti HeidelbergCement, ale zároveň jak korporátní kultura celého holdingu působí na dceřinou společnost, jak se tato společnost musela adap-tovat podmínkám nadnárodní firemní kultury a jak je firemní kultura přijímána samotnými zaměstnanci. Dalším cílem práce je analyzování souvislostí a všech aspektů, které organizační kulturu utváří. V tomto ohledu se zabývám korporátní komunikací, korporátním designem, korpo-rátní identitou. |
cs |
dc.format |
67 s., 6 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1626608 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
firemní image
|
cs |
dc.subject |
firemní strategie
|
cs |
dc.subject |
typy podnikových kultur
|
cs |
dc.subject |
úrovně podni-kové kultury
|
cs |
dc.subject |
korporátní komunikace
|
cs |
dc.subject |
vztah s veřejností
|
cs |
dc.subject |
podniková etika
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
corporate image
|
en |
dc.subject |
company's strategy
|
en |
dc.subject |
types of corporate cultures
|
en |
dc.subject |
levels of corporate culture
|
en |
dc.subject |
corporate communication
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
code of ethics
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.title |
Analýza firemní kultury koncernu HeidelbergCement a jedné z jeho dceřiných společností v ČR - Českomoravské štěrkovny |
cs |
dc.title.alternative |
Analyse of the corporate culture of the company HeidelbergCement and of the culture of one of its subsidiaries in the Czech Republic - Českomoravské štěrkovny |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2006-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work is focused on the corporate culture of the company HeidelbergCement and on the culture of one of its subsidiaries in the Czech Republic - Českomoravské štěrkovny. In addition to looking at the corporate culture and corporate image of HeidelbergCement, this work also addresses the influence of its corporate culture on the culture of its subsidiary. I will describe how the subsidiary had to adapt on the basis of the new conditions of the new corporate culture and, at the same time, how is the new culture being accepted by the employees. Another aim of this work is to analyse all connections and aspects which influence a company's culture. In this regard, I am concentrating on corporate communication, corporate design and corporate identity. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2688
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|