Barva a její význam v Corporate Identity

DSpace Repository

Language: English čeština 

Barva a její význam v Corporate Identity

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Mičková, Lucie
dc.date.accessioned 2013-10-04T03:40:49Z
dc.date.available 2013-10-04T03:40:49Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19090
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá významem barev v rámci Corporate Identity. Speciálně se za-měřuje na oblast bank, především na nástup nových bankovních institucí, které se snaží maximálně odlišit od těch tradičních. Teoretická část objasňuje všechny klíčové pojmy a principy, které pomohou zorientovat se v části praktické. Ta potom rozebírá výsledky výzkumné sondy, kterou autorka provedla v roce 2012. Sonda je zaměřena na to, jakým způsobem vnímají klienti nebo potenciální klienti barevnost bank, zda na ně působí žádoucím způsobem a podporuje tak celkovou image banky. cs
dc.format 57 s. cs
dc.format.extent 3333374 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject firemní identita cs
dc.subject firemní design cs
dc.subject firemní komunikace cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject produkt cs
dc.subject image cs
dc.subject barvy cs
dc.subject banky cs
dc.subject corporate identity en
dc.subject corporate design en
dc.subject corporate communication en
dc.subject corporate culture en
dc.subject product en
dc.subject image en
dc.subject colours en
dc.subject banks en
dc.title Barva a její význam v Corporate Identity cs
dc.title.alternative Colour and Its Meaning in Corporate Identity en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the importance of colors in the Corporate Identity. Specifically, it focuses on banks, particularly on the penetration of new banking institutions that are trying to be different from the traditional ones. The theoretical part explains all the key concepts and principles that lead to understanding the practical part. The practical part explains the results of the research that was conducted in 2012. The research is focused on how clients or potential clients perceive the colors of banks, whether the colors affect them in a desirable way and support the overall image of the bank. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 25921
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-04


Files in this item

Files Size Format View
mičková_2012_bp.pdf 3.178Mb PDF View/Open
mičková_2012_vp.doc 147.5Kb Microsoft Word View/Open
mičková_2012_op.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account