dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Buřičová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T03:36:10Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T03:36:10Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19084
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce má za úkol zmapovat stav interní komunikace ve zvolené firmě. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které se vážou k interní komunikaci, jimiž jsou public relations, komunikace, interní komunikace, nástroje interní komunikace V praktické části práce popisuje vybranou firmu a její vnitropodnikovou komunikaci. Dále je zde kapitola věnovaná marketingovému průzkumu. Je zde popsána metodologie, cíle prů-zkumu a výběr respondentů. Poslední kapitola praktické části se zaměřuje na návrh změn ve vnitropodnikové komunikaci zvolené organizace, resp. k přeměně slabých stránek na silné. Při zpracování návrhů na vylepšení je přihlíženo k výsledkům průzkumu ale i osobního pozorování ve firmě během provádění dotazníkového šetření. |
cs |
dc.format |
65 s. (71 871 znaků bez mezer) |
cs |
dc.format.extent |
3674984 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
vnitropodniková komunikace
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanci
|
cs |
dc.subject |
marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
firma
|
cs |
dc.subject |
společnost
|
cs |
dc.subject |
organizace
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
in-house communication
|
en |
dc.subject |
employees
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
firm
|
en |
dc.subject |
company
|
en |
dc.subject |
organization
|
en |
dc.title |
Interní komunikace ve firmě Tetra Pak Česká republika s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Internal Communication in Tetra Pak Czech Republic |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kamas, Patrik |
|
dc.date.accepted |
2012-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor's thesis aims to map the internal communication of the selected company. In the theoretical section explains the basic concepts that bind to internal communication, which are public relations, communication, internal communication, tools of internal communication, The practical part describes the selected company and its in-house communication. There is also a chapter focused on marketing research. It describes the methodology, objectives and selection of survey respondents. The last chapter of the practical part is focused on changes in the internal communication of chosen organization, respectively how to convert weaknesses to strengths. Processing of proposals for impro-vements are based on survey results as well as personal observation in the company during the execution of a marketing survey. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26046
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|