Interní komunikace ve firmě Tetra Pak Česká republika s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interní komunikace ve firmě Tetra Pak Česká republika s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Buřičová, Monika
dc.date.accessioned 2013-10-04T03:36:10Z
dc.date.available 2013-10-04T03:36:10Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19084
dc.description.abstract Tato bakalářská práce má za úkol zmapovat stav interní komunikace ve zvolené firmě. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které se vážou k interní komunikaci, jimiž jsou public relations, komunikace, interní komunikace, nástroje interní komunikace V praktické části práce popisuje vybranou firmu a její vnitropodnikovou komunikaci. Dále je zde kapitola věnovaná marketingovému průzkumu. Je zde popsána metodologie, cíle prů-zkumu a výběr respondentů. Poslední kapitola praktické části se zaměřuje na návrh změn ve vnitropodnikové komunikaci zvolené organizace, resp. k přeměně slabých stránek na silné. Při zpracování návrhů na vylepšení je přihlíženo k výsledkům průzkumu ale i osobního pozorování ve firmě během provádění dotazníkového šetření. cs
dc.format 65 s. (71 871 znaků bez mezer) cs
dc.format.extent 3674984 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject vnitropodniková komunikace cs
dc.subject zaměstnanci cs
dc.subject marketingový průzkum cs
dc.subject firma cs
dc.subject společnost cs
dc.subject organizace cs
dc.subject communication en
dc.subject internal communication en
dc.subject in-house communication en
dc.subject employees en
dc.subject marketing research en
dc.subject firm en
dc.subject company en
dc.subject organization en
dc.title Interní komunikace ve firmě Tetra Pak Česká republika s.r.o. cs
dc.title.alternative Internal Communication in Tetra Pak Czech Republic en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kamas, Patrik
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated This Bachelor's thesis aims to map the internal communication of the selected company. In the theoretical section explains the basic concepts that bind to internal communication, which are public relations, communication, internal communication, tools of internal communication, The practical part describes the selected company and its in-house communication. There is also a chapter focused on marketing research. It describes the methodology, objectives and selection of survey respondents. The last chapter of the practical part is focused on changes in the internal communication of chosen organization, respectively how to convert weaknesses to strengths. Processing of proposals for impro-vements are based on survey results as well as personal observation in the company during the execution of a marketing survey. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26046
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-05-04


Files in this item

Files Size Format View
buřičová_2012_bp.pdf 3.504Mb PDF View/Open
buřičová_2012_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
buřičová_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account