dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Gödelová, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T03:12:47Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T03:12:47Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19047
|
|
dc.description.abstract |
Přesto, že si firmy při současné rivalitě na trhu plně uvědomují význam a důležitost svých zaměstnanců, ne vždy správně chápou a využívají dostupné nástroje interního marketingu. Často jej zjednodušují na personální činnost nebo firemní komunikaci. Ačkoli jsou obě zmíněné oblasti součástí interního marketingu, je nutno neopomíjet jeho přesah do marke-tingových aktivit podniku a využít jeho potenciál v rámci podpory konkurenceschopnosti firem na trhu. Novodobý marketing služeb jednoznačně vyžaduje propojení externího i interního a interaktivního přístupu. Tato práce věnuje pozornost výkladu a současně také specifikům interního marketingu při uplatnění u poskytovatele hotelových služeb. V metodologické části jsou vymezeny souvi-sející pojmy a teoretická východiska pro kvalitativní šetření a analýzu využívání nástrojů interního marketingu. Praktická část uvádí konkrétní postupy a přináší výsledky z provedených šetření, realizovaných s cílem zpracovat závěrečný projekt reálné aplikace těchto nástrojů v souladu s marketingovou koncepcí u zvoleného poskytovatele hotelových služeb, včetně obecných doporučení pro postupy v rámci interního marketingu v oblasti služeb. |
cs |
dc.format |
78 s. |
cs |
dc.format.extent |
1253519 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
lidské zdroje
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
interní marketing
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
service marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix of services
|
en |
dc.subject |
human resources
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
internal marketing
|
en |
dc.subject |
coropate culture
|
en |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.title |
Interní marketing firmy v oblasti cestovního ruchu |
cs |
dc.title.alternative |
Internal Company Marketing in a Travel and Tourist Company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2012-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
Although, companies in the current rivalry in the market are fully aware of the significance and importance of their employees, they do not always correctly understand and use the tools available of internal marketing. Often they simplify it for staff work or corporate communication.Though both these areas are part of internal marketing, it is necessary not to neglect the overlap of marketing activities in a business and use its potential in suppor-ting the competitiveness of firms in the market. Modern marketing services unambiguously requires interaction of external and internal access. This work pays attention to interpretation and currently to the specifics of the internal mar-keting by application for hotel services provider. The methodology part defines related terms and theoretical basis for qualitative survey and analysis of the use of internal marke-ting tools. The practical section provides specific procedures and presents the results of the investigations, realized in order to prepare the final project of a real application of these instruments according with the marketing approach of the chosen hotel sercices provider, including general recommendations for procedures within the internal marketing services. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26166
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-19 |
|