Interní marketing firmy v oblasti cestovního ruchu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interní marketing firmy v oblasti cestovního ruchu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Gödelová, Gabriela
dc.date.accessioned 2013-10-04T03:12:47Z
dc.date.available 2013-10-04T03:12:47Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19047
dc.description.abstract Přesto, že si firmy při současné rivalitě na trhu plně uvědomují význam a důležitost svých zaměstnanců, ne vždy správně chápou a využívají dostupné nástroje interního marketingu. Často jej zjednodušují na personální činnost nebo firemní komunikaci. Ačkoli jsou obě zmíněné oblasti součástí interního marketingu, je nutno neopomíjet jeho přesah do marke-tingových aktivit podniku a využít jeho potenciál v rámci podpory konkurenceschopnosti firem na trhu. Novodobý marketing služeb jednoznačně vyžaduje propojení externího i interního a interaktivního přístupu. Tato práce věnuje pozornost výkladu a současně také specifikům interního marketingu při uplatnění u poskytovatele hotelových služeb. V metodologické části jsou vymezeny souvi-sející pojmy a teoretická východiska pro kvalitativní šetření a analýzu využívání nástrojů interního marketingu. Praktická část uvádí konkrétní postupy a přináší výsledky z provedených šetření, realizovaných s cílem zpracovat závěrečný projekt reálné aplikace těchto nástrojů v souladu s marketingovou koncepcí u zvoleného poskytovatele hotelových služeb, včetně obecných doporučení pro postupy v rámci interního marketingu v oblasti služeb. cs
dc.format 78 s. cs
dc.format.extent 1253519 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject lidské zdroje cs
dc.subject motivace cs
dc.subject interní marketing cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject tourism en
dc.subject marketing en
dc.subject service marketing en
dc.subject marketing mix of services en
dc.subject human resources en
dc.subject motivation en
dc.subject internal marketing en
dc.subject coropate culture en
dc.subject internal communication en
dc.subject qualitative research en
dc.title Interní marketing firmy v oblasti cestovního ruchu cs
dc.title.alternative Internal Company Marketing in a Travel and Tourist Company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2012-05-23
dc.description.abstract-translated Although, companies in the current rivalry in the market are fully aware of the significance and importance of their employees, they do not always correctly understand and use the tools available of internal marketing. Often they simplify it for staff work or corporate communication.Though both these areas are part of internal marketing, it is necessary not to neglect the overlap of marketing activities in a business and use its potential in suppor-ting the competitiveness of firms in the market. Modern marketing services unambiguously requires interaction of external and internal access. This work pays attention to interpretation and currently to the specifics of the internal mar-keting by application for hotel services provider. The methodology part defines related terms and theoretical basis for qualitative survey and analysis of the use of internal marke-ting tools. The practical section provides specific procedures and presents the results of the investigations, realized in order to prepare the final project of a real application of these instruments according with the marketing approach of the chosen hotel sercices provider, including general recommendations for procedures within the internal marketing services. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26166
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-19


Files in this item

Files Size Format View
gödelová_2012_dp.pdf 1.195Mb PDF View/Open
gödelová_2012_vp.doc 146.5Kb Microsoft Word View/Open
gödelová_2012_op.doc 145.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account