Marketing a propagace Bambiriády, akce neziskové organizace České rady dětí a mládeže

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a propagace Bambiriády, akce neziskové organizace České rady dětí a mládeže

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Procházková, Pavlína
dc.date.accessioned 2013-10-04T03:12:20Z
dc.date.available 2013-10-04T03:12:20Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19046
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá mediální analýzou a kvantitativní analýzou mediálních výstupů neziskové akce Bambiriáda za období tří let, roky 2009 - 2011. Analýza zkoumá poměr mezi jednotlivými mediálními výstupy a rozložení propagace v jednotlivých krajích ČR. Tato analýza je založena na studiu odborné literatury, na základě výzkumu a porovnání jednotlivých mediálních výstupů, dle vlastního úsudku. Teoretická část práce je zaměřena na studium odborné literatury a na vysvětlení pojmů ? nezisková organizace, propagace a Public relations, Bambiriáda, mediální analýza a kvan-titativní výzkum. Praktická část se věnuje analýze jednotlivých mediálních sdělení v TV, rádiu, webu a tištěných médiích. Dále sleduje rozložení výstupů v krajích celé ČR a na základě mediální a kvantitativní analýzy předkládá konkrétní doporučení pro další strate-gické a marketingové plány neziskové organizace Česká rada dětí a mládeže, která akci Bambiriáda pořádá. cs
dc.format 60 s.(72 458 znaků) cs
dc.format.extent 2138347 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Nezisková organizace cs
dc.subject propagace a Public relations cs
dc.subject Česká rada dětí a mládeže cs
dc.subject Bambiriáda cs
dc.subject monitoring médií cs
dc.subject mediální analýza a kvantitativní výzkum cs
dc.subject Non-profit organization en
dc.subject Promotion and Public relations en
dc.subject Czech Council of Children and Youth en
dc.subject Bambiriada en
dc.subject Media monitoring en
dc.subject Media analysis and Quantitative research en
dc.title Marketing a propagace Bambiriády, akce neziskové organizace České rady dětí a mládeže cs
dc.title.alternative Marketing and Promotion of Bambiriáda, an Event Organized by the Czech Council of Children a Youth Non-profit Organization en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2012-05-23
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on media analysis and quantitative analysis of media output Bambiri-ada non-profit event in the years 2009 - 2011. The analysis examines the relationship between media advertising and the distribution of outcomes in individual regions. This analysis is based on the literature, research and a comparison of individual news media, at the author?s discretion. The theoretical part is focused on the literature research and explanation of terms - A nonprofit organization, promotion and Public relations, Bambiriada, media analysis and quantitative re-survey. The practical part deals with analysis of individual media reports on TV, radio, web and press. The study shows the distribution of media outcomes in regions throughout the CR and based on media and quantitative analysis suggests further strategic and marketing plans of non-profit organization ?The Czech Council of Children and Youth?, organizer of the event Bambiriada. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26091
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-03


Files in this item

Files Size Format View
procházková_2012_bp.pdf 2.039Mb PDF View/Open
procházková_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
procházková_2012_op.doc 95Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account