dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Kotyza, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T03:07:21Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T03:07:21Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19040
|
|
dc.description.abstract |
Sociální sítě vstoupili do komunikačního mixu snad úplně každé firmy a nezahrnovat pre-zentaci v sociální síti je dne nevyužitý potenciál. Uživatelé internetu tráví na sítích mnoho hodin měsíčně a sdílí informace na které narazí. Autor této diplomové práce se rozhodl, že zjistí, zda jsou české firmy připravené na tvorbu obsahu vhodného pro sociální sítě a zda budou mít zájem o to být v sociálních sítích vidět. Ve vlastním projektu Nosím Vaše Triko, české adaptaci americké verze I Wear Your Shirt, nabízí Pavel Kotyza možnost vytvořit firmě multimediální obsah na míru a ten poté prezentovat v sociálních sítích. Jaký bude zájem firem o brand ambasadora, využijí dostupný video, foto a textový obsah pro další svou prezentaci v komunikaci se svou cílovou skupinou? Který obor podnikání je pro ko-munikaci na sociálních sítích nejvhodnější a přinese nejvíce reakcí a případně konverzí v zákazníka? Odpovědi poskytne tato diplomová práce mapující přípravy a první tři měsíce po spuštění projektu Nosím Vaše Triko. |
cs |
dc.format |
97 (108 819 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
12283843 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Twitter
|
cs |
dc.subject |
YouTube
|
cs |
dc.subject |
Flickr
|
cs |
dc.subject |
Nosím Vaše Triko
|
cs |
dc.subject |
sociální obsah
|
cs |
dc.subject |
video blog
|
cs |
dc.subject |
blogger
|
cs |
dc.subject |
show
|
cs |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
propagation
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Twitter
|
en |
dc.subject |
YouTube
|
en |
dc.subject |
Flickr
|
en |
dc.subject |
Nosím Vaše Triko
|
en |
dc.subject |
I Wear Your Shirt
|
en |
dc.subject |
social media content
|
en |
dc.subject |
video blog
|
en |
dc.subject |
blogger
|
en |
dc.subject |
show
|
en |
dc.title |
Efektivní marketingové komunikace s cílovými skupinami |
cs |
dc.title.alternative |
Effective Marketing Communication with Target Groups |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2012-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
Social networks and social media entered communication mix of almost all companies and there is a missing opportunity in forgetting the social media presence. Internet users spend hours being online and shares interesting information they reach them. Author of this di-ploma essay decided to find out if Czech companies, startups and small businesses are ready for social media content creation and if they will be interested in being presented on social networks. Pavel Kotyza in his own project NosimVaseTriko.cz, which is Czech ad-aptation of I Wear Your Shirt, offers service to create multimedia content about the com-pany, their product and this content put on several social networks such as Facebook, YouTube, Flickr and own website. Will the companies be interested in hiring brand am-bassador? Will the companies use available content such as video, photos, tweets and post for communication with their target segment? Answers are available in this diploma essay and experience is based on three months period of the preparation and running Nos-imVaseTriko.cz project. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26180
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-04-20 |
|