SWOT analýza současné situace Penzionu Anebel a jeho marketingových komunikací

DSpace Repository

Language: English čeština 

SWOT analýza současné situace Penzionu Anebel a jeho marketingových komunikací

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Kubišová, Alžběta
dc.date.accessioned 2013-10-04T02:53:16Z
dc.date.available 2013-10-04T02:53:16Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19019
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá SWOT analýzou současné situace Penzionu Anebel a jeho marketingových komunikací. V teoretické části jsou na základě odborné literatury popsány pojmy týkající se SWOT analýzy, marketingových komunikací a marketingu, zejména v oblasti služeb, služeb cestovního ruchu a hotelnictví. V praktické části je na základě díl-čích analýz a z nich získaných poznatků sestavena SWOT analýza penzionu. Na konci práce jsou uvedeny návrhy a doporučení na zlepšení stávající situace. cs
dc.format 63 s. (87 117 znaků) cs
dc.format.extent 7635517 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cestovního ruchu a hotelových služeb cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Penzion Anebel cs
dc.subject marketing of tourism and hotel services en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communications en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Pension Anebel en
dc.title SWOT analýza současné situace Penzionu Anebel a jeho marketingových komunikací cs
dc.title.alternative SWOT Analysis of the Current Situation of the Anebel Guest House and of its Marketing Communications en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2012-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the SWOT analysis of the current situation of Guest-house Anebel and its marketing communications. The theoretical part describes, based on scien-tific literature, the concepts of the SWOT analysis, marketing communications and market-ing, especially services marketing, marketing of tourism and hotel services. In the practical part of the thesis the SWOT analysis of the guest-house is compiled based on component analyses and acquired findings. At the end of the thesis, suggestions and recommendations for improvement are given. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26012
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-04


Files in this item

Files Size Format View
kubišová_2012_bp.pdf 7.281Mb PDF View/Open
kubišová_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
kubišová_2012_op.doc 147.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account