dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Kubišová, Alžběta
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T02:53:16Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T02:53:16Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19019
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá SWOT analýzou současné situace Penzionu Anebel a jeho marketingových komunikací. V teoretické části jsou na základě odborné literatury popsány pojmy týkající se SWOT analýzy, marketingových komunikací a marketingu, zejména v oblasti služeb, služeb cestovního ruchu a hotelnictví. V praktické části je na základě díl-čích analýz a z nich získaných poznatků sestavena SWOT analýza penzionu. Na konci práce jsou uvedeny návrhy a doporučení na zlepšení stávající situace. |
cs |
dc.format |
63 s. (87 117 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
7635517 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing cestovního ruchu a hotelových služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Penzion Anebel
|
cs |
dc.subject |
marketing of tourism and hotel services
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Pension Anebel
|
en |
dc.title |
SWOT analýza současné situace Penzionu Anebel a jeho marketingových komunikací |
cs |
dc.title.alternative |
SWOT Analysis of the Current Situation of the Anebel Guest House and of its Marketing Communications |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2012-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the SWOT analysis of the current situation of Guest-house Anebel and its marketing communications. The theoretical part describes, based on scien-tific literature, the concepts of the SWOT analysis, marketing communications and market-ing, especially services marketing, marketing of tourism and hotel services. In the practical part of the thesis the SWOT analysis of the guest-house is compiled based on component analyses and acquired findings. At the end of the thesis, suggestions and recommendations for improvement are given. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26012
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|