Analýza vztahu hry Play in Zlin! ke komunikaci Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vztahu hry Play in Zlin! ke komunikaci Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Klos, Marek
dc.date.accessioned 2013-10-04T02:38:34Z
dc.date.available 2013-10-04T02:38:34Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18999
dc.description.abstract Práce je analýzou využití hry Play in Zlin! v rámci komunikace Univerzity Tomáše bati ve Zlíně a její vhodnosti z hlediska komunikace směrem k cílové skupině Univerzity. Teoretická část vymezuje pojem hra a určuje jeho pozici vzhledem k marketingové komu-nikaci a jejím prostředkům. Cílem praktické části je odpovědět na výzkumné otázky a na jejich základě určit další možnosti využití hry Play in Zlin! v komunikaci Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. cs
dc.format 71 s. (76 086 znaků) cs
dc.format.extent 2447283 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject nové trendy v marketingové komu-nikaci cs
dc.subject hry cs
dc.subject gamifikace cs
dc.subject reklamní hry cs
dc.subject propagace univerzit cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing communications en
dc.subject new trends in marketing communications en
dc.subject games en
dc.subject gamification en
dc.subject advergames en
dc.subject propagation of universities en
dc.title Analýza vztahu hry Play in Zlin! ke komunikaci Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.title.alternative Analysis of the Relationship of the Play in Zlin! Game to the Communication of Tomas Bata University in Zlín en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šula, Tomáš
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated This work is analysis of usage of game Play in Zlin! in Tomas Bata University in Zlin communication and its suitability in comunication towards target group of the University. Theoretical part defines concept of game and determines its position in relation to marke-ting communication and its instruments. Goal of practical part is to answer the research questions and based on tis answers determi-ne more options of use game Play in Zlin! in communication of Tomas Bata University in Zlin. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26009
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-03


Files in this item

Files Size Format View
klos_2012_bp.pdf 2.333Mb PDF View/Open
klos_2012_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open
klos_2012_op.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account