dc.contributor.advisor |
Vlčková, Ilona
|
|
dc.contributor.author |
Maceček, Igor
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T00:16:32Z |
|
dc.date.available |
2016-05-27T23:00:21Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1897
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a analytické. Sou-částí analytické části je projekt spotřebitelské soutěže. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci, která se skládá z reklamy, publicity, osobního prodeje, direkt marketingu a podpory prodeje, a analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Jedná se o PEST analýzu, Porterovu analýzu pěti sil a SWOT analýzu. Analytická část aplikuje teoretické poznatky na firmu Family Davo, s.r.o., jejíž spotřebi-telská soutěž je předmětem této diplomové práce. |
cs |
dc.format |
78 s., 2 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1033427 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2016 |
|
dc.subject |
Spotřebitelská soutěž
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
PEST
|
cs |
dc.subject |
Porter a SWOT analýzy
|
cs |
dc.subject |
Competition for customers
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
PEST
|
en |
dc.subject |
Porter and SWOT analyse
|
en |
dc.title |
Projekt spotřebitelské soutěže ve společnosti FAMILY DAVO, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of consumer competition in Family Davo, s.r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2006-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
This dissertation is dividend into two main parts - theoretical and analytical. Competition for costumers is part of the analytical part. Theoretical part decribes marketing communication that consists of advertising, publicity, personal sale, direkt marketing and sales promotion, and of analyse sof internal and exter-nal environment. It concerns PEST analyse, Porter's analyse of five forces and SWOT ana-lyse. Analytical part applies theoretical notes on the company Family Davo s.r.o., which compe-tition for costumers is object of this dissertation. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3678
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
C |
|