dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Urbánková, Táňa
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T02:24:00Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T02:24:00Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18978
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá využitím marketingové komunikace v Pivovaru ZUBR. Cílem práce je vytvořit projekt marketingové komunikace firmy, který by měl zlepšit postavení firmy ZUBR na českém pivním trhu. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části jsou zpracovány základní poznatky týkající se pivovarnic-tví, marketingové analýzy a analýzy marketingového komunikačního mixu. Analytická část se zabývá představením firmy ZUBR, vymezením její pozice na trhu a zhodnocením současného stavu marketingové komunikace firmy. Je provedena marketingová analýza, která zahrnuje SWOT analýzu a dotazníkového šetření. Na základě poznatků z teoretické a analytické části je vypracován projekt marketingové komunikace. Jsou zde vymezeny cíle a cílová skupina oslovená projektem. Navržený projekt je na závěr podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
121 s. (144 804 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
8328320 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Klíčová slova: pivovarnictví
|
cs |
dc.subject |
analýza marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
projekt marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
nákladová
|
cs |
dc.subject |
časová a riziková analýza
|
cs |
dc.subject |
Keywords: brewing
|
en |
dc.subject |
marketing communication analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing re-search
|
en |
dc.subject |
marketing communication project
|
en |
dc.subject |
cost
|
en |
dc.subject |
time and risk analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace ve firmě Pivovar ZUBR a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Marketing Communication in Brewery Zubr a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hermély, Petr |
|
dc.date.accepted |
2012-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This final thesis deals with the use of marketing communication in ZUBR brewery. The aim is to create a project marketing communications company which should improve the position of the company ZUBR on the Czech beer market. The work is divided into the theoretical, analytical and project part. The theoretical part presents the basic knowledge on the brewing, marketing analysis and a marketing communications mix. The analytical part describes the company ZUBR, as well as it defines its position in the market and evaluates the current state of marketing communication of the firm. Marketing analysis is performed which includes a SWOT analysis and questionnaire survey. On the basis of findings coming from theoretical and analytical there is developed a project of marketing communication. There are defined goals and a target group approached by the project. In conclusion, the proposed project is put to the time, cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
23987
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|